Borzalom

Fekete Macska SárospatakFekete Macska Sárospatak a térképen

Szörnyű 2019. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 7.
Ez a hely életem egyik legrosszabb étterme volt... Mikor beültünk már gyanús volt, hogy az úgynevezett pincérek össze-vissza szaladgálnak, mint pók a falon.. Kisvártatva megjött egy fiúcska, aki felvette az italrendelést, és mondtuk neki, hogy mi már ételt is választottunk, szeretnénk megrendelni, erre ő azt válaszolta, azt majd csak később adhatjuk le. Már másfél órája vártuk az ételt, mikor láttuk, hogy az általunk megrendelt ételt egy másik asztalhoz viszik ki, akik ugyan hasonlót rendeltek, de ők jóval később érkeztek... Mikor ezt jeleztük a pincérnek, azt mondta utána néz, de láttam, hogy nincs a helyzet magaslatán... Ekkora már nagyon éhesek voltak a gyerekek... 20 perc múlva megérkezett a rendelésünk... Szénné égetett hús, agyonsózott étel... Minősíthetetlen... a rendelt ételből lemaradt a hozzá járó saláta, amit jeleztem ugyan, de azt a választ kaptam a felháborodott pincértől, hogy napok óta telt ház van (közel sem úgy tűnt) és különben is majd megkapom a salátámat... Ami később kiderült, hogy már elfogyott így nem tudták kihozni... Soha többé nem tenném be a lábam ebbe az étterembe, tragikomédiának is rossz volt, amit átéltünk.
Hangulat:Szörnyű

Fekete Macska további értékelései

2024.04.24barátokkal
A városban járva véletlenül fedeztuk fel ezt a macskamániás helyet. Az udvaron is élő és dísz macskák fogadják a vendégeket. A belső helyiség szintén. Azért az étel és ital kínálat is kiváló.
2023.08.28családjával
Nagyon gyors és kedves a kiszolgálás, az ételek finomak, a hangulat jó, az ár érték arány megfelelő
2023.05.14csoporttal
A Zrinyi Ilona Általános Iskolában végeztünk 55 éve. A Fekete Macska étteremben tartottuk a találkozót. Korábban érkeztünk a rossz idő miatt. Azonnal tálalták tűzforrón a finom ebédet. Sokan voltunk, sokféle ételt rendeltünk, de mindenkinek nagyon izlet. Gyors volt a kiszolgálás. Nagyon kedvesek...