Sajnos nem

Huszár Panzió & Étterem SárospatakHuszár Panzió & Étterem Sárospatak a térképen

Szörnyű 2015. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. július 29.
1.Rendelés után 20 perccel kaptam az információt, hogy mégsem tudják a választott ételt felszolgálni
2. Senki sem az általa kért köretet kapta
3. Mozzarella helyett valamilyen pizzafeltét szerű sajtféleséget sikerült a csirkemellel szervírozni
4. A savanyúság egyszerűen nem érkezett meg

Huszár Panzió & Étterem további értékelései

2020.10.24a párjával
Barátunkkal tértünk be az étterembe. Kellemes, szép hely, már kívülről is. Kevesen voltak, így helyet foglaltunk és jött is a pincér hölgy. Csíki sörük is volt, barna is, így ezt ittuk. Az étlapon volt választék, nehéz is volt a döntés. 3-an különféle étkeket választottunk, de mindegyikünknek...
2019.08.01gyerekekkel
A kiszolgálás sajnos nagyon gyenge volt. Hárman voltunk, de mintha két külön rendelést adtunk volna le. 2 személy végzett a levessel mire én is megkaptam az enyémet. A főétellel ugyan így jártunk. A natúr csirkemell filé mozzarellával és bazsalikomos paradicsommal nagyon rosszul nézett ki. Az...
2019.05.24csoporttal
Huszonfős csoporttal voltam, vacsoráztunk. Az időpontot és a választékot 5 fajta ételből előre lebeszéltük. A kiszolgálás gyors volt, bár igaz, hogy csak mi voltunk, de már készítettek elő egy másik kb. hasonló nagyságú csoportnak asztalokat, tehát a szakács dolgozott azért rendesen :). A hely...