Nem azt kaptuk, amit vártunk.

Huszár Panzió & Étterem SárospatakHuszár Panzió & Étterem Sárospatak a térképen

Szörnyű 2019. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 1.
A kiszolgálás sajnos nagyon gyenge volt.
Hárman voltunk, de mintha két külön rendelést adtunk volna le.
2 személy végzett a levessel mire én is megkaptam az enyémet. A főétellel ugyan így jártunk. A natúr csirkemell filé mozzarellával és bazsalikomos paradicsommal nagyon rosszul nézett ki. Az íze még ennél is nagyobb csalódás volt. A mozzarella, mint egy bolti lapkasajt, a nyers paradicsom szeletek megvoltak hintve morzsolt szárított bazsalikommal és oliva olaj helyett, sima napraforgómag olajjal teljesen eláztatva. Ilyet soha nem mernék tálalni. Az utólag rendelt köretet meg se kaptuk. Az aszalt szilvával töltött csirkemell baconbe tekerve összesen lehetett 5-7 dkg. mint egy gyerek menü, a köret is annyi volt. nagyot csalódtam ebben a helyben.

Huszár Panzió & Étterem további értékelései

2020.10.24a párjával
Barátunkkal tértünk be az étterembe. Kellemes, szép hely, már kívülről is. Kevesen voltak, így helyet foglaltunk és jött is a pincér hölgy. Csíki sörük is volt, barna is, így ezt ittuk. Az étlapon volt választék, nehéz is volt a döntés. 3-an különféle étkeket választottunk, de mindegyikünknek...
2019.05.24csoporttal
Huszonfős csoporttal voltam, vacsoráztunk. Az időpontot és a választékot 5 fajta ételből előre lebeszéltük. A kiszolgálás gyors volt, bár igaz, hogy csak mi voltunk, de már készítettek elő egy másik kb. hasonló nagyságú csoportnak asztalokat, tehát a szakács dolgozott azért rendesen :). A hely...
2018.09.14a párjával
Hat napig voltunk egy közeli apartmanban, és ide jártunk ebédelni. Minden fogás ízletes, mutatós volt. Így a rántott szelet, a rántott libamáj, a sárospataki húsleves, a sajtkrémleves, a babgulyás, a halászlé, az áfonyás szűzérmék, a különféle palacsinták is. A kiszolgálás gyors és pontos volt....