Ettem már jobbat is.

Bassiana Hotel Étterme SárvárBassiana Hotel Étterme Sárvár a térképen

2016. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 31.
Az év végén több napot Sárváron töltöttünk, és előre olvastam az értékeléseket, hogy melyik éttermet ajánlják a többiek, így esett a választásunk erre az étteremre. Valóban hangulatos, és a személyzet nagyon kedves, udvarias volt. Nehezen választottunk ételt, de végül ettünk egy vadragú levest, ami nagyon finom, ízletes volt, és szerencsére kétfelé osztattuk, mert az egy adag olyan kiadós lett volna, hogy mást már nem is tudtunk volna enni, így viszont ép elegendő volt. A férjem burgundi szarvassültet kért, ami nagyon gusztusos és finom volt, én harcsapaprikást túros csuszával. Ez utóbbi sajnos nem sikerült túl jóra. Már evés előtt megcsapott valami oda nem illő illat a tányérról, ez aztán már meg is határozta a további étvágyam. A tészta össze volt ragadva, és a harcsának is állott íze volt, de még a túró is furcsa színű és állagú volt. Összességében ízre nem volt rossz, és mivel a későbbiekben semmi panaszom nem volt, így valószínűleg más baja sem volt, csak talán sokat állt a hűtőben, vagy nem tudom, erre a szakács tudna választ adni, hogy mi miatt nem volt tökéletes az étel.
Bassiana Hotel Étterme Sárvár - Étel/ital

Bassiana Hotel Étterme további értékelései

2018.08.12a párjával
Visszatérő vendégek vagyunk. Az ételek nagyon finomak, az adagok nagyok. Az ára-érték arány jó, pedig egy szálloda étterméről van szó. Az étlapon jelzik az allergéneket, így könnyebb választani. A terasz hangulata nagyon kellemes egy nyugodt nyári vacsorához. A pincérek udvariasak, előzékenyek,...
2017.11.26gyerekekkel
Édesanyám születésnapját ünnepeltük az étteremben az egyik őszi hétvégén. Nagyon jól éreztük magunkat, kellemes a környezet. Az előre megrendelt ételeket frissen, minimális várakozási idővel kihozták. A pincérek kedvesek, segítőkészek, az adagok hatalmasak, az ételek finomak voltak. Ár- érték...
2017.07.10gyerekekkel
Horvátországból hazafelé tartva, egy 8 órás út után fáradtan, éhesen tértünk be a korábban már bevált helyre. Most sem csalódtunk. Az ételek továbbra is ízletesek, mutatósak, a személyzet udvarias. Az adagok nagyok, az ár-érték arányi is rendben volt. Ami furcsa volt, az a hely viszonylagos...