bőséges ebéd

Nádasdy Vendéglő SárvárNádasdy Vendéglő Sárvár a térképen

2017. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. április 25.
Nem először voltunk a Nádasdy étteremben, most sem okozott csalódást. Barátságos, kellemes hely, a kiszolgálás udvarias és gyors volt. 2 személyes tálat rendeltünk, amivel nem tudtunk megküzdeni, a maradékot (csaknem az étel felét) kérésünkre elcsomagolták. Az ételek ízletesek voltak, egyedül talán a sült krumpli minősége nem volt megfelelő. Ár/érték arányban kitűnő választás.

Nádasdy Vendéglő további értékelései

2023.07.29a párjával
Itt jártunk 2023 június 20.Az étel mint állagát,mint ízét tekintve kifogástalan volt. Életem legfinomabb uborka salátáját itt ettem Mennyei volt. A limonádé is nagyon finom,,hideg, és üditő volt egyben. A kiszolgálás gyors,kedves, figyelmes és végtelenűl udvarias. Gratulálok a vendéglő...
2019.09.25gyerekekkel
Sopron felé félúton ebédelési lehetőséget keresve az interneten találtunk rá a Nádasdy Vendéglőre, itt vasárnap is volt menü elfogadható áron. A leves finom is volt (húsleves tésztával), viszont a második fogás (párizsi szelet zöldséges burgonyával), hát hagyott némi kívánni valót maga után. A...
2019.08.03a párjával
Ezt az éttermet mindig is a város legjobbjának tekintettük. Volt olyan, hogy egy baráti házaspárt is megvendégeltünk itt. Most azonban a hatodik ittlétünk alkalmával azt kellett megállapítanunk, hogy sokat romlott az étterem. Valószínűleg lecserélődött a tulajdonos, a személyzet, vagy mindkettő....
Hotel Bassiana Sárvár - Napi árak félpanziós ellátással
Hotel Bassiana Sárvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel