Vidéki nyugalom

Vadkert Étterem SárvárVadkert Étterem Sárvár a térképen

2018. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. június 14.
Vacsorázni érkeztünk a Vadkert major éttermébe, ahol egy kellemes estét töltöttünk el. A major hatalmas területen helyezkedik el, állatsimogatóval, játszótérrel, szaunaházzal, szálláshelyekkel (szobákkal és kempinghelyekkel) és az étteremmel, ami egyben rendezvényteremként is funkcionál. A jó időre való tekintettel az étterem melletti udvaron vacsoráztunk. Maga a külső rész nincs túlgondolva, de ez alapvetően nem probléma. Az étlapon elsősorban vadételek szerepelnek, és vannak kimondottan Vas megyei specialitások is. A vadragut és a spárgával körített halfilét kóstoltuk meg, mindkettőnknek nagyon ízlettek. Az étkezésre azért adtam csak 4 pontot, mert a desszertkínálattal nem voltunk elégedettek: fagyikehely, palacsinta, fagyis palacsinta, valamint almás sütemény szerepelt lehetőségként, amiből ez utóbbit szerettük volna megkóstolni. Erre azonban sajnos nem volt lehetőségünk. Az étterem vizesblokkjai a kempinghez tartoznak, így egy nagy térben helyezkednek el, ezáltal nem kimondottan az éttermeknél megszokott elegáns környezet, de a major hangulatába passzol.
Vadkert Étterem Sárvár - Étel/ital

Vadkert Étterem további értékelései

2018.03.18a párjával
Egy kicsit zilált délelőtt után véletlenül keveredtünk erre. Bátortalanul kérdeztem, hogy csak a szállóvendégeket szolgálják-e ki, egy nagyon barátságos és szuper-udvarias felszolgáló invitált be. Az étterem (ahogy megtudtuk) egy éve még lovarda volt, abból alakították ki, a hangulatán egy kicsit...
2016.12.30a párjával
Sárvári csavargásaink során egy séta alkalmával tértünk be a Vadkert majorba. Miután megsimogattuk a pónikat, barikat, kecskéket és lovakat, kifelé menet kínálta magát a Vadkert étterem. A fényképeken is látszik, hogy marhaistállóból alakították ki, hiszen ötletes módon meghagyták a kikötő...
2016.09.27barátokkal
Több évig odajártunk minden nagyon szuper ,a kaja finom gusztusos.A kiszolgálás kifogástalan mosolyogval járkálnak az emberek közt .A szállás elfogadhato árban van tiszta rendezett környezet .Mindrn kérést megoldanak ,nincs lehetetlen .A fürdöhöz közel van minden jól megközelithetö csak ajánlani...
Hotel Bassiana Sárvár - Napi árak félpanziós ellátással
Hotel Bassiana Sárvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel