Kis káosz..

Wolf Hotel étterme SárvárWolf Hotel étterme Sárvár a térképen

Átlagos 2016. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. július 28.
Egy hirdetőtábla alapján tévedtünk be. Hotelbe kell belépni, ahol a légkonditól jó kis hűs levegő fogadja az embert.. Átlépve az étterembe pára, ételszag, és meleg.. A teraszon foglaltunk helyet. Pont vacsoraidő volt a szálló vendégeknek. Kis fiatal pincér meg tanul, de igyekszik, talán majd belejön:-)) Az étlap elfogadható, mindenki talált magának tetszetős ételt, ami átlagos volt, nem panaszkodok rá. Lehet, hogy visszatérünk, de ha találunk jobbat, akkor felejtős..

Wolf Hotel étterme további értékelései

2018.09.10gyerekekkel
Nehéz helyzetben vagyok, mert nem vagyok "kekec", mindenkinek beszólogató, örök elégedetlen. De hát azért van ez a felület, hogy őszintén megírjuk a véleményünket, és ha a szóban forgó vendéglátóipari egységhez eljut a kritika, talán javít a szolgáltatásán. Nos, a Wolf Panzióban szálltunk...
2017.11.23a párjával
A főutcán található hirdetőtábla nem rossz ötlet. Némi keresgélés után találtuk meg a helyet, de nem csalódtunk benne. Az étterem igen ízkéses berendezésű és nagyon kellemes hangulatú. A személyzet nagyon udvarias, figyelmes volt. Az étlap választéka igen gazdag, elfogadható áron. Az általunk...
2015.12.28a párjával
Már 10 éve járunk decemberben Sárvárra. Tavaly tértünk be először a Wolf Hotel éttermébe vacsorázni.Férjemmel mindketten hagymás rostélyost kértünk. Nagyon rendben volt minden szempontból. A hús puha, ízletes, a hagyma ropogós, a hozzá kért káposztasaláta is finom volt. Gondoltuk idén is...
Hotel Bassiana Sárvár - Napi árak félpanziós ellátással
Hotel Bassiana Sárvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel