Bagira étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Bagira értékeléseit!

Olvasd el Bagira étterem értékeléseit!

Bagira értékelései

Másfél órás svédasztal 1399 Ft-ért! -

Fatányéros Vendéglő Vecsés

Értékelt: 2018. szeptember 4. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Véletlenül tértünk be, nem tudtuk, hogy svédasztalos rendszerben történik az étkezés. A hölgy kedvesen elmondta a lehetőségeket, másfél óráig szabadon ehet az ember a svédasztalról, + egy üdítő, vagy sör jár az 1399Ft-os ár mellé, gyermeknek 10 éves korig féláron! ! ! ! A választékban kb. levesek, pörkölt, spagetti, tészta, gulyás, rántott hús, rizs, steakburgonya, többféle savanyúság , desszert szerepel.
Várakozáson felüli... -

Zéta Hotel Étterme Lenti

2018. februárban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 10.
Horvát határ felől érkezve, kedvező parkolási lehetőséggel lenti első étterme. Belépéskor családias hangulat fogadott, pincér közvetlen, kedves, barátságos. Étlapon bőséges választék, kedvező árak. Senki nem csalódott, a hamar elkészült étel ízletes, finom, és sok! :-) Mindennel teljesen elégedettek voltunk, ajánlom másoknak is, mi visszatérünk!
Kicsi adagok túlárazva.. -

Friskó Panzió étterme Zalakaros

2018. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 10.
Látványra hangulatos, hívogató. Csúcsszezon, az összes asztal foglalt, de azért találtunk egy szabad asztalt még az árnyékban. Felszolgálok jönnek mennek összhang nélkül. 4 ember szolgált ki minket. . :-D Az étlap átlagos. A kitálalt adag nem túl nagy, őszintén szólva elég karcsú. . Rizs száraz, párolt zöldségből folyik a víz, hús átlagos.
Talán jobb, mint amire számítottunk. -

Piki Centrum Étterem Balatonszentgyörgy

Értékelt: 2018. augusztus 3.
Út mellett elő megálló Pest felől. Van bőven konkurencia a településen, most kipróbáltuk ezt az éttermet is, és jól tettük, tetszett! ! Pincérek kicsit fáradtak, de ki nem az 39 fokos hőségben. Tették a dolgukat, jöttek-mentek, kedvesek voltak! Étlap bőséges, egyszerűtől a puccos ételekig, lehet találni kedvünkre valót, amire nem is kellett sokat várni.
Értékelt: 2018. augusztus 3.
Diósgyőri vártól pár lépésnyire hangulatos betérő. Árnyékos, szellős. Nem volt telt ház, igaz "sokan" voltak, a felszolgálás kicsit nyújtott, lassú volt. Az étlap átlagos, az egyszerű hétköznapi ételekből kevesebb a választék. Sokat kellett várni, míg végre megkaptuk az ebédet, így az italfogyasztásunk 3x volt az átlagosnál. . :-D Az ételre nem volt panasz.
Értékelt: 2018. augusztus 3.
Hatalmas kánikulába egy árnyékos, szellős helyen, csodaszép kilátással a várra, Dobó térre. Sörházas berendezés, étlap, segítőkész pincérek. Választék megfelelő, kérésünkre étlapon nem szerepló ételt is készítettek. Kicsit többet kellett várni az ételre, de nem zavart, pihentünk, ráértünk.
Értékelt: 2018. augusztus 3.
Központi helyen, látványosan, hívogatóan fekszik. Terasza modern, szépen rendezett. Pincérek kedvesek, gyorsak, végzik a dolgukat. Egyszerű ételt választottunk a sok modern választék közül, rántott hús, rántott sajt. Ettem már jobbat is, a fáradt olaj érződött a hasábon, és a sajton is, ami nálam kivágja a biztosítékot. .
Értékelt: 2018. augusztus 3. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Hűvös árnyékos terasz, kicsit kényelmetlen asztal székekkel. Pincérek lazák. . :-) Lassan vették fel a rendelést, az italokat is nagyon sokára hozták. Mikor bementem a mosdóba, akkor láttam, hogy egy asztalnál ülnek, és beszélgetnek, akárcsak a vendégek:-) Már kezdtem aggódni, mi lesz így az étellel, de az rendeléstől kb 8 perc alatt kész lett. .
Értékelt: 2018. augusztus 2. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A panzió vendégeként vacsoráztunk az éterembe. Késve érkeztünk, de nagyon kedvesen, barátságosan kiszolgáltak minket! Az étterem rész is gyönyörű, a dekoráción látszik a tulajdonos odafigyelése, szépérzéke, törődése. Az étlapon különlegességek, finomságok. . A kiválasztott étel is nagyon ízletes, és különleges volt! !
2017. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. november 25.
Nagyon tetszett! ! sokszor elmentünk már az étterem mellett, mást vártam belülről, de örültem a fehér színnek! Pincérek figyelmesek, akkor vannak ott amikor kell. Étlap magyaros, ez most jól is esett:-) A kiválasztott étel 10 percen belül meg is érkezett, ízlétes, bőséges finom! ! Elégedetten távoztunk, biztosan visszatérünk még, ajánlom mindenkinek!