Jó 2013. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. május 8.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A személyzet készséges, segítőkész volt.A szálloda tisztasága is rendben volt.Érkezéskor nem hívták fel a figyelmünket egyes lehetőségekre,esetleges akciókra.A fürdőszobában az aljzaton megállt a víz, ami az előszobai szőnyegre csurgott ki.A berendezés kopottas.Szúnyogháló hiányzott / legalább egy ablakról ! /.Az erkélyre jó lett volna ruhaszárító ! Az étteremben a személyzet figyelmes, udvarias,profi volt.Az ételek minőségre és mennyiségre is megfelelőek voltak, kifogástalanok !!!Az igényelt MOL kuponért vissza kellett menni a recepcióra, mert elfelejtették odaadni távozáskor. Sárvár nagyon szép város ,tetszett a buja növényzet városszerte.
Minden nagyon jó volt,a szemèlyzet kedves,gyors,szolgálatkèsz,a konyha ajánlata fantasztikus,nivósan elkèszotett ètelek,egyedül a reggeli kinálata volt kicsit ugyanaz ès a kávè minósège gyengèbb,de a p3káru is kiváló volt.Összesègèben jól...
Az értékelést nőként írom a párom neve alatt. A szobákban/erkélyen sokkal több fürdőruha-, törölköző- és köntös-szárító alkalmatosságra lenne szükség. A wellnessben nekem furcsa volt, hogy a medencéknél “sorba kellett állni”, hogy a vízsugárhoz jussunk. De értem, hogy nem...
A szállodában és a kapcsolt wellness részlegben évente 2-3 alkalommal pihenünk ill. regenerálódunk 6 éve. Ez már eleve beszédes, ami az értékelésünk pontszámaiban is megjelenik. Szeretjük a kisvárosi környezetet, a hotel-étterem-wellness tisztaságát, mindhárom barátságos, szolgálatkész...