Jó 2022. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. február 23.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Nem működött rendesen a szoba-kártya.Többször kellett újra mágneseztetni a portán. Volt fent szerelő, de ő sem tudott segíteni. Több helyen elég elhasznált a folyósokon a szőnyeg. Ez nem illik egy négy csillagos szállodához. A fürdőszobában még mindig kád van. Idősként nehéz a ki-,bemászás. Ma már a világban a zuhanyozó fülkés rendszerek az általánosak. Csücsülni a meleg vízben nagyszerű medencék vannak. Akkor minek a szobában a kád? Lent viszont a medencéknél csak egy darab zuhanyozó van. Ez kevés.
Minden nagyon jó volt,a szemèlyzet kedves,gyors,szolgálatkèsz,a konyha ajánlata fantasztikus,nivósan elkèszotett ètelek,egyedül a reggeli kinálata volt kicsit ugyanaz ès a kávè minósège gyengèbb,de a p3káru is kiváló volt.Összesègèben jól...
Az értékelést nőként írom a párom neve alatt. A szobákban/erkélyen sokkal több fürdőruha-, törölköző- és köntös-szárító alkalmatosságra lenne szükség. A wellnessben nekem furcsa volt, hogy a medencéknél “sorba kellett állni”, hogy a vízsugárhoz jussunk. De értem, hogy nem...
A szállodában és a kapcsolt wellness részlegben évente 2-3 alkalommal pihenünk ill. regenerálódunk 6 éve. Ez már eleve beszédes, ami az értékelésünk pontszámaiban is megjelenik. Szeretjük a kisvárosi környezetet, a hotel-étterem-wellness tisztaságát, mindhárom barátságos, szolgálatkész...