Kiváló 2024. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. február 20.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Ami tetszett: választékos, finom ételek, a wellness, a tisztaság, a kedves, udvarias recepciósok és szobaasszonyok. Ami nem tetszett: a gyenge wifi, a kedvenc hírműsorom hiánya (ATV) nem értem miért kell a szállodákban a hírcsatornákat kódolni. És ami nagyon nem tetszett: a 2. nap reggelén nem találtunk az étteremben asztalt, jó néhány percet várakoztunk az ajtóban, többször végigjártuk az éttermet, de zugig volt. Végül a férjem segítséget kért az egyik pincértől, aki közölte, hogy majd mindjárt rajzol nekünk egy asztalt., ő egyedül van 300 emberre és ha sokat idegesítjük, akkor hazamegy. Azt gondolom, hogy ez nagyon udvariatlan hozzáállás volt, így vendéggel nem lehet viselkedni, még akkor sem, ha fáradt, túlhajszolt valaki. A többi pincér nagyon kedvesen bánt velünk.
Miutan mar tőbbszőr voltunk itt hatarozottan allithatom hogyegyedűl a parkolas okozott gondott.Ahhoz kepest hogy jelenleg 1800ft a dij valtozatlanul nem gondozzak a parkolot. PL.festes vagy hogy biztosan legyen helyem min. 14h- kor foglalj helyet . Tőbb eve ezt tapasztalom. Valtoztatni nemcsak...
A szálloda belső kialakítása mutatós, nagyon kedves a személyzet, és finomak az ételek, tiszta szoba, kényelmes az ágy. Minden adott a felhőtlen kikapcsolódáshoz. Fekete pont hogy a recepción a Sárvári programok helyszínéről, idejéről nem tudtak napra készen tájékoztatni. (harang és fényjátékok)...
Csak ismételni tudom, hogy törzsvendégek vagyunk, már nagyon régóta, a szálloda tartja a szinvonalát, annak ellenére, hogy sok embernek nem tetszik a szálloda berendezése. Berendezéssel semmi gond, úgy mint a személyzettel, különösképpen Gerard úrral, aki a szállodai programokat vezeti nagy...