Esti Éden

Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő SárvárSárvári Gyógy- és Wellnessfürdő Sárvár a térképen

Érdekes 2020. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. január 25.
Mi egy hévízizi nyaralás alkalmából térképeztük fel a helyet, így a lusta kelés és ebéd után semmi más nem jöhetett szóba, mint a délután 4 órás kedvezményes jegy... És milyen jól tettük! Mert a 4200-as egész napos jegy helyett így csak 2500-at fizettünk fejenként, és még így is lubickolhattunk volna 6 órát! Ez szerintem az országban egyedülállóan jófejség, egyrészről az, hogy este tízig vannak, másrészről meg az, hogy tényleg érdemes délutáni jegyet venni...))) Egyik sem jellemző...
Viszont annak, aki a közös, koedukált öltözőt tervezte, el kéne venni a diplomáját azonnal, vagy megérdemelné, hogy élete végéig ilyen legyen a fürdőszobája! Egy vicc az egész, ezer öltözőszekrényre ha húsz ötlözőkabin jut, a szekrények sora között nemhogy pad, de még hely sincs, hogy ketten levetkőzzenek, kinyissák az ajtót és bepakoljanak, ennek dacára a bejáratnál kap mindenki egy öltörőszekrény számot, szóval még arra sincs lehetőség, hogy kiválasszunk egy kevésbé nevetségesen kényelmetlen helyet... Vicc az egész, és kényelmetlen!
Ha ezt túléltük, utána már egy modern, szép fürdőbe jutunk, ami a benti öt, és a télen is működő kinti két medencékkel összességében egy nagyszerű élmény! A gyógyvíz elég meleg volt, hogy januárban is sok élményt nyújtson a kinti úszás, és a viszonylag bő élményelemek használata. Bent ugyan unalmasabb a víz, de meleg, kényelmes és tágas, több medencével. A legmelegebb gyógyvíz elég mocskos volt, az óriás jakuzzi meg egyenesen nevetséges a picike és gyér fúvókáival, de nagy a hely, szóval mindenki megtalálja a maga legkedvencebb helyét...Van egy egész jó önkiszolgáló étterem bent a helyben, ahol nem olcsón, de teljesen korrekt áron lehet edédelni, vacsorázni kultúráltan, valamint egy cukrászda-söröző is, utóbbit nem próbáltuk. Jelentem a napi főzelék (zöldbab) pörkölt feltéttel és egy szelet nagy kenyérrel ízletes és kiadós volt 1200 forintért. De este hétkor is nagy volt még a választék. Én országos tapasztalattal azt mondanám, hogy szaunajegy nélül ( ami még két rugó, de délután négytől egy ezres ) nagyszerű ár-érték arányúnak találtam a délutáni, 4 utáni kedvezményes fürdőjegyet, de teljes áron biztos nem jönnék, mert az már drága... Meg hát minek is? Nagyon lenyűgöző látvány a csillagos ég januárban, este, egy kinti medencében úszva, miközben zubog az élményelem körülöttem...)))
Valóban nagyszerű órákat töltöttem itt, jól éreztük magunkat! Próbálja ki mindenki, akinek alkalma van rá, nem fog csalódni!!!

Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő további értékelései

2024.01.07a párjával
Időpazarlás
Sajnálattal tapasztaltuk,hogy a medencében amiben lubickoltunk,a túlfolyó rácson,fent akadt 2 ürülék galacsin,amibe majdnem belenyúltam!A felháborodás mellett hányingerrel távoztunk!A többi medence hőmérséklete sem volt a legüdítőbb,de azon még túl is tudtunk volna lépni! Köszönjük a maradandó...
2023.08.27a párjával
Kihagyható
Húsz éve járunk Sárvárra, a Gyógyfürdőbe, de egy darabig nem szeretnénk menni. Nagyon jó a gyógyvíz, kényelmes pihenőhelyek vannak, gyönyörű környezetben. A legutóbbi, júniusi nyaralásunk alatt, szerencsére a legutolsó napon, az élménymedencében lubickoltunk, amikor elúszott mellettem egy darab...
2023.04.12a párjával
Fürdőrésze rendben! A belépő árát kicsit soknak tartottam! A szaunavilágban csak fürdőruha nélkül lehet igénybe venni a szolgáltatásokat,amit enyhén szólva felháborítónak tartok! Ilyet még sehol nem tapasztaltam hogy fizetek 2700,-forintot és még köteleznek hogy meztelenül mutatkozzak mások előtt!
Hotel Bassiana Sárvár - Napi árak félpanziós ellátással
Hotel Bassiana Sárvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel