Olcsó árhoz mégis jó halászlé

Halászcsárda SátoraljaújhelyHalászcsárda Sátoraljaújhely a térképen

Átlagos 2019. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. július 27.
Családosan érkeztünk, s majdnem mindenki halászlevet rendelt. Éhesek voltunk, egyszerű étterembe tértünk be, nem is vártunk nagy csodát. Bár a harcsa halászlé cápaharcsából készült, ami kicsit csalódás (nincs íze ennek a halnak), de összeségében mégis elégedettek voltunk. Az alaplé íze jó volt. Azt viszont mrgjegyezném, hogy kakaós palacsinát senki ne akarjon itt enni. Borzasztó! Homok ízű, nagyon gyenge minőségű kakaópor miatt fullasztó.

Halászcsárda további értékelései

2021.08.01gyerekekkel
Egy elött egy kicsivel értünk oda. Nem tűnt úgy,hogy sok vendég lenne,s egy asztalt kivéve már mindenki fogyasztott. Az étlap nem volt valami bőséges. Rövid egyeztetés után választottunk,de a várakozás nem nem volt ennyire rövid. Pontosan egy órát várakoztunk,két kicsi gyerekkel ez elégg...
2019.09.01gyerekekkel
Sajnos a pizzéria, ahová be szerettünk volna térni, nem volt nyitva, így ránézéses alapon választottuk ki a vele majdnem szemben lévő Halászcsárdát a belváros sétálós részén. Hogy a lényegre térjek, egyáltalán nincs csárda-hangulat, és a halakból szinte teljesen ki volt a konyha fogyva, mivel az...
2018.07.18barátokkal
Nagyon éhesek voltunk, mert egy másik étterembe délre tervezett ebédünk egy rendezvény miatt elmaradt. Késő délután Sátoraljaújhely központjába csak nem lehet mellényúlni. A teraszon ültünk le és a sportos öltözetünkről a pincér rögtön levette, hogy szeretünk mozogni, mert mind az étlapokat, mind...