Elúsztak a halak

Halászcsárda SátoraljaújhelyHalászcsárda Sátoraljaújhely a térképen

Átlagos 2019. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 1.
Sajnos a pizzéria, ahová be szerettünk volna térni, nem volt nyitva, így ránézéses alapon választottuk ki a vele majdnem szemben lévő Halászcsárdát a belváros sétálós részén. Hogy a lényegre térjek, egyáltalán nincs csárda-hangulat, és a halakból szinte teljesen ki volt a konyha fogyva, mivel az előző napokban zárultak le a zempléni napok, amikor jelentős vendégforgalmat bonyolítottak le. A halételeken kívül még volt jó pár egyéb étel is, ami csak az étlapon szerepelt, de egyébként nem volt éppen kapható. A pincérhölgy jól kezelte a helyzetet, segítőkész volt, a fiatal pincérfiú viszont inkább csak jó szándékúan szerencsétlenkedett, nem igazán találta a helyét ebben a feladatkörben.
Ettől függetlenül azért találtunk szimpatikusnak tűnő ételeket az összesen 1 oldalnyi étlapon, az árfekvés pedig igen barátságos volt.
Választottunk 2 féle gyerekmenüt, rántott sajtot és csirkemell csíkokat, rántott karfiolt hercegnő burgonyával, vaddisznó pörköltet galuskával, 3 féle savanyúságot. Italokkal, 5 főétellel 8600 Ft-ot fizettünk. Az adagok nem túl nagyok, de jóllaktunk velük. A sült krumpli mirelit, a rántott sajt és karfiol szintén félkész termék, csakúgy, mint a csirkefalatok. A savanyúságok voltak a legjobbak.
A teraszon ültünk, a benti térben nincs légkondi, kinn jobban járt a levegő. A beltér eléggé retró jellegű, a mosdó avítt, a WC ülőke törött. Tisztaság fejleszthető. A személyzet jó kedélyű, fiatalos.
Csak egy összesített számlát kaptunk, ami a tételek beazonosítását nem tette lehetővé, de annyira olcsónak tűnt a végösszeg, hogy el sem kezdtem végigellenőrizni. Bankkártyával lehet fizetni, de csak jatt nélkül.
Összességében nem tudok 3-asnál jobbat adni, mert egyszerűen nem lenne reális a konyha teljesítményét figyelembe véve, de hozzá kell tennem, hogy jobban tetszett, mint a másik újhelyi étterem, ahol másnap jártunk.
Tisztaság:Gyenge

Halászcsárda további értékelései

2021.08.01gyerekekkel
Egy elött egy kicsivel értünk oda. Nem tűnt úgy,hogy sok vendég lenne,s egy asztalt kivéve már mindenki fogyasztott. Az étlap nem volt valami bőséges. Rövid egyeztetés után választottunk,de a várakozás nem nem volt ennyire rövid. Pontosan egy órát várakoztunk,két kicsi gyerekkel ez elégg...
2019.07.27családjával
Családosan érkeztünk, s majdnem mindenki halászlevet rendelt. Éhesek voltunk, egyszerű étterembe tértünk be, nem is vártunk nagy csodát. Bár a harcsa halászlé cápaharcsából készült, ami kicsit csalódás (nincs íze ennek a halnak), de összeségében mégis elégedettek voltunk. Az alaplé íze jó volt....
2018.07.18barátokkal
Nagyon éhesek voltunk, mert egy másik étterembe délre tervezett ebédünk egy rendezvény miatt elmaradt. Késő délután Sátoraljaújhely központjába csak nem lehet mellényúlni. A teraszon ültünk le és a sportos öltözetünkről a pincér rögtön levette, hogy szeretünk mozogni, mert mind az étlapokat, mind...