Last minute nap

Két Sirály Étterem SiklósKét Sirály Étterem Siklós a térképen

Kiváló 2019. márciusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2019. április 21.
Húsvét előtti nap reggelén döntöttem el, hogy a Dél-Alföldről irány a villányi borvidék, egy kellemes 2 napos kikapcsolódásra.
Igazság szerint Villányt néztem ki magamnak, hogy sofőrként ne legyen gondom az "Ön dönt: iszik vagy vezet!" szlogennel. Persze hamar rájöttem hogy ez túl naív ötlet volt, a borfaluban egyetlen szálláshely nem volt.
Google a barátom, Siklóson rögtön sikerült egy kellemes szállást telefonon lefoglalnom, így a kis déli-kora délutáni pincesor séta után átgurultam Siklósra. A szálláshely elfoglalása után irány a belváros, az éhes gyomrot megtölteni. :D
Hatalmas szerencsémre, s talán megérzésemre hivatkozva beültem a Két sirály étterem kerthelyiségébe.
Abszolút nem bántam meg, mindennel rendkívül elégedett voltam.
Kedves, de nem tolakodó felszolgáló hölgy, időben elkészült, finoman fűszerezett főétel, a hozzá kért köret is tökéletes, az uborkasaláta szintén.
Étel- és ital áraik rendkívül korrektek.
Csakis 5 csillag mindenre.
Feltétlenül ajánlom mindenkinek!

Két Sirály Étterem további értékelései

2019.08.25a párjával
2019 augustusában voltunk Siklóson. Késői ebédre tértünk az étterembe. Kiszolgálással elégedettek voltunk, a választék is jó volt. Az elkészített ételek is finomak voltak a rizsen kívül.Picit többet vártunk a megrendelt ételekre, de így volt időnk többet beszélgetni a párommal. Gond volt a...
2016.08.16a párjával
Pécsi üdülésünk alkalmával látogattunk el Siklósra. Egy kicsit felkészületlenek voltunk, így nem is néztem meg az étkezési lehetőségeket. A városban leparkoltunk, és gyalog indultunk éttermet keresni. Az első szembejövő étkező egy pizzéria volt, ezért tovább kerestünk. Betévedtünk a Mária...
2016.07.30családjával
Baranyai kirándulás alkalmával látogattunk el Siklósra. A várlátogatás után jött a belvárosi séta. Mire a Mária utcához érkeztünk éppen aktuális volt az ebéd. Az árnyékos kert helyiségben foglaltunk helyet. Kisvártatva meg is jelent a kedves fiatal felszolgáló hölgy. Míg az ételt...