Jó 2016. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. április 14.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Összességében nagyon pozitív tapasztalatokat szereztünk, de voltak apró bosszúságok. A szállodának nincs saját wellness részlege, hanem közvetlen átjárással rendelkezik a siklósi élményfürdőbe. Ez hétköznapokon kifejezetten előnyös, hiszen zsúfoltság nélkül élvezhető az összes szolgáltatás, vasárnap azonban zavaró volt, hogy a zsúfolt nyilvános fürdőre a hotel semmilyen alternatívát nem kínál. Négy csillag (és négycsillagos árak) mellett már elvárható lenne, hogy a hotel vendégei ne kényszerüljenek a zsúfolt városi fürdőbe, ha nem akarnak. Az ételválaszték bőséges és finom volt, a személyzet kifogástalanul udvarias és gyors. Apró bosszúságok vannak azonban, például hogy a fürdőszobában egyetlen árva akasztó sincs pl. a fürdőköpeny felakasztására. Van ugyan egy (egyébként kifogástalanul működő) törülközőszárító, de ez kevés, ha 3 vendég egyszerre szeretne fürdőruhát-törülközőt szárítani, és a megszáradt holmit eztán sincs nagyon hová tenni a fürdőszobában. Ha már fürdőszoba, egy zuhanyfüggöny elkelne a kád mellé. Az nem a működtetők, hanem a tervező hibája, hogy a kád széle olyan magas, ami egy idősebb/rosszabbul mozgó vendég számára valószínűleg áthághatatlan akadály. Mindezekkel együtt ez a szálloda nagyon jó választás pároknak, családoknak vagy baráti társaságoknak egyaránt.
Az etkezes sokszinu volt, a reggeli es a vacsora is boseges kinalattal rendelkezett. A szoba tiszta volt. Sajnos a natrac nagyon kenyelmetlen volt, a szobaban nagyon meleg volt, egyeni hofok szabalyozasra nem volt lehetoseg, folyamatosan szelloztetni kellett, nagyon sajnalatos, hogy a jelenlegi...
5 éve és idén voltunk újra. Fejlesztés nem történt, a fürdőben a fugák állapota hagyott kivetnivalót. Nagyszobában nincs nyitható ablak, tv csatorna kiosztásban gyerekeknek nincs műsorválasztási lehetőség. Nagycsaládosokra az étteremben se nagyon gondoltak, tele van 4-es asztalokkal, újraterítés...