Záróra után érkezve......

Vár Étterem SirokVár Étterem Sirok a térképen

Kiváló 2016. novemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. november 1.
7-9 éves gyermekekkel érkeztünk Bükkszékről, mivel ott nem volt nyitva étterem. Záróra után telefonáltam, és nem reméltem, hogy ilyen szívesen fogadnak. A tulajdonos hölgy fogadott bennünket, akinek nem győztem hálálkodni, hogy nem kényszerülök tovább keresgélni éttermet két gyermekkel. Eger lett volna a következő lehetőség, de féltem, hogy kannibalizmus áldozatává vállok az út során.
Gyorsan megrendeltük a vacsorát 4 főre.
Tejfölös gombaleves, húsleves.
Brassói aprópecsenye X2, túrós csusza, kapros juhtúróval töltött pulykamell volt a választásunk. A hölgy egyedül volt, ennek ellenére pillanatok alatt kiszolgált itallal, majd eltünt a konyhában. Az ételek nagyon finomak voltak, es nagy adagok. A házi káposzta saláta egyenesen tökéletes, nagymamám jutott eszembe az ízvilágáról. Nagyobbik gyermekünk glutén érzékeny, és eléggé válogatós, ám itt mindent elfogyasztott, semmi nem maradt a tányérokon.
Hazafelé menet terveztük a másnapi programot, és felvetődött a vacsora is. A várat néztük meg utolsó programként, hogy ismét itt vacsorázzunk.
Ismét záróra után értünk......
Mosolyogva közölte a hölgy, igazán sajnálja, de kifogytak mindenből, nagyon sokan voltak... Ennek ellenére ismét degeszre ettük magunk mind a négyen,a korlátozott lehetőségek ellenére, sőtt még két adag palacsintát is kértünk, ha már zárva vannak.
Utánnunk még érkeztek vendégek, de sajnos nekik már valóban zárva volt az étterem.
Mi két alkalommal vacsoráztunk itt, és semmi negatívumot nem tudnék mondani. Az első alkalommal kérdeztem a hölgyet, hogy Ő-e a tulaj. Mondtam, hogy nagyon sokat utazunk, és ritkán van olyan, hogy a gyermekek mindent elfogyasztanak, és mindannyian egyhangúlag 5 pontot adunk az ételre. Ez az eset ilyen volt, és nem emlékszem az elmúlt 1-2 évben ilyenre. Ekkor mondta, hogy ittjártam.hu......
Ha elolvastam volna az itt lévő kommenteket, nem biztos, hogy betérünk, és biztos hogy szegényebbek lettünk volna egy élménnyel.
Számomra nagyon pozitív élmény, hogy záróra után is fogadott, az ételek kiválóak, házias, nagy adagok. 4 főre az itallal együtt is elfogadható áron, ár érték arányban kiválló!
Köszönjük, és biztosan megyünk, ha arra járunk.

Vár Étterem további értékelései

2023.10.14barátokkal
Igen, hideg húsleves amire ahhoz képest még várni is kellett. Az innivalóra külön rákellett kérdezni, hogy esetleg eltűnt-e útközben......
2023.06.10a párjával
Nem szálltunk meg, hanem ebédelni tértünk be. Asztalt előre foglaltam, de most nem sokan voltak. Kívülről és belülről is tetszetős a hely. Húslevest kértünk, de a fiúknak a 2 dl-es adag kicsi, így ők rendes tányérban kapták. Ez viszont így több, mint 2.000 Ft volt, hát ez kicsit sok ezért. A...
2022.05.11a párjával
A Kékestetőről hazafelé kerestük meg férjemmel a Vár Éttermet Sirokban. Nem volt rajtunk kívül még más vendég. A kiszolgálás gyors és udvarias volt. Az ételek finomak és nagy adagok voltak. A tulajdonos hölggyel nagyon jól elbeszélgettünk. Szakmailag is eszmét cseréltünk. Ha legközelebb arra...