Kerüld el! Keress mást!

Vár Étterem SirokVár Étterem Sirok a térképen

Szörnyű 2014. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 11.
Bogácsi nyaralásból hazafelé kerestünk 1 jónak tűnő éttermet. Sajnos a siroki Várpanzióba tértünk be....
Kívülről szép és csalogató....
Ami miatt nagy csalódás:
-mire kijött egy pincér én már bejártam a fél éttermet és "szereztem" magunknak egy gyerek etetőszéket....
-rendelés ok volt....2 személyes tálakat rendeltünk illetve hagymakrém levest....
Levesnek köze nem volt a hagymához...megkockáztatom porból készült...
A 2 személyes tálak (4500Huf) nevetsgesek voltak...jobb napon egyedül megeszem a 2felé vágott rántott húst illetve a sajtot (nem 2 szelet, hanem 1, de kettévágva!) A szezámmagos hús nem más volt mint egy szelet (darabka) sült húsra szórva némi szezámmag....-a közepére oszt annyi-
Jól sem laktunk, de már próbáltunk menekülni a helyről mihamarabb..... fizetni bankkártyával csak bent a pultnál, de a gépet csak 1 ember tudja kezelni...rá várni kell....közben látom 1 szórólapon, hogy meglepetés fagyi minden kedves vendégnek....gondoltam mire kifizetem addigra kint már majd vár ránk! ---hát NEM .....Életem legoktondibb borravalója volt amit adtam! :-(
A kocsiba beülve azért még láttuk, hogy egy másik asztal hogyan kapja meg a fagyiját...gondoltam a kocsiból még "köszönök" a pincérnek, de ő még véletlenül sem fordult felénk.... Fizettünk-takarodjunk...gondolhatta.... Pedig nem reklamáltunk és fizettünk mint a katona 15 000 Huf-ot 4 személyre a semmiért!
SOHA-SOHA_SOHA oda többé !!!! Ha már csak 1 embert is sikerült lebeszélnem a Várpanzióról akkor már nyugodtabb leszek.
Ha esetleg a Manager olvasná ezt akkor "Monygyonnnnleeeeee!"
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Vár Étterem további értékelései

2023.10.14barátokkal
Igen, hideg húsleves amire ahhoz képest még várni is kellett. Az innivalóra külön rákellett kérdezni, hogy esetleg eltűnt-e útközben......
2023.06.10a párjával
Nem szálltunk meg, hanem ebédelni tértünk be. Asztalt előre foglaltam, de most nem sokan voltak. Kívülről és belülről is tetszetős a hely. Húslevest kértünk, de a fiúknak a 2 dl-es adag kicsi, így ők rendes tányérban kapták. Ez viszont így több, mint 2.000 Ft volt, hát ez kicsit sok ezért. A...
2022.05.11a párjával
A Kékestetőről hazafelé kerestük meg férjemmel a Vár Éttermet Sirokban. Nem volt rajtunk kívül még más vendég. A kiszolgálás gyors és udvarias volt. Az ételek finomak és nagy adagok voltak. A tulajdonos hölggyel nagyon jól elbeszélgettünk. Szakmailag is eszmét cseréltünk. Ha legközelebb arra...