A vár megvár :)

Végvár Ételbár Sirok

2017. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 20.
Nagyon bőséges és finom ételeket fogyasztottunk itt. A kiszolgálás kedves és figyelmes! Nekem nagyon melegem volt ezért inkább bent ültünk le. Ablak nyitással próbáltunk levegőt becsempészni, nem sok sikerrel. Ezt a negatívumot betudom a nagy melegnek. Sajna a telefonom feladta, ezért nem tudok fotókat prezentálni, de megérné megmutatni mindenkinek milyen adag ételt szolgáltak fel! Ízléses díszítéssel. Nagyon klassz hely!

Végvár Ételbár további értékelései

2020.06.12gyerekekkel
Évente többször is betérünk ide, amikor Sirokon járunk. A turista menü rendkívül korrekt áron van (1700 Ft kb), és valóban elég a leves és a főétel. Hangulatos hely a vár tövében, gyors a kiszolgálás és jól esik ide betérni túra után. Mindig vannak vendégek, de gyorsan halad. Kint van a...
2019.06.07a párjával
Félpanzióra voltunk befizetve a nyaralásunk során. Külön félpanziós étlapról választhatunk. Amin viszonylag nagy volt a választék. Nagyon finom ízletes és szépen tálalt ételeket kaptunk. A kiszolgálás is nagyon udvarias és figyelmes volt. Egy kis furcsaság volt azért! Amikor babgulyást ettünk,...
2018.12.12a párjával
A siroki vár nagyon tetszett (bár éppen egy része felújítás miatt nem látogatható). Kicsi, takaros, gyönyörű kilátással. Ajánlom mindenkinek. A vártúra után jól esik egy ebéd. Erre tökéletes a vár közvetlen tövében, a várparkoló után lévő Végvár Ételbár. Arra számítani kell, hogy nem elég a...