Na ez vendéglátás!

Venyige Étterem SoltvadkertVenyige Étterem Soltvadkert a térképen

Kiváló 2017. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. május 15.
Kérem Tisztelettel!

Tegnap kora este mentünk be Családommal a Venyige étterembe. Még nem volt hozzá szerencsénk, egy jó barátom ajánlotta nekünk. Mondtam miért is ne, hiszen egy fárasztó napon voltunk túl. A felszolgálók részéről, már a vendég fogadás is szimpatikus volt, illedelmesen köszöntünk egymásnak, be is mutatkoztunk egymásnak (nálam ez alap, és a fiamat is így nevelem) A felszolgáló Úr!!!! mosolygott (pedig biztos, hogy aznap nem mi voltunk az egyetlen vendégek) természetesen hellyel kínált minket, majd, itallal, és hozta az étlapot. A Fiam aki 6 éves megkérdezte, hogy mi vagyunk az egyetlen vendégek (az én gyenge apai szigorom) mire a felszolgáló Úr!!!!! készségesen válaszolt neki, felnőttként kezelve, gyakorlatilag beszámolt az étterem aznapi forgalmáról!!!! Na igen eljutottunk az étlapig..... A kínálat bőséges, az ételek hozzávalói, és elkészítési módjuk magyarázata, még az egyszerű emberek számára is jól érthető. Az étlap tiszta, pontos, lényegre törő és amikor az ember kezébe veszi tudja és látja, hogy nem az aranybulla idején készült (nincs agyon nyomorgatva)!!!! Az étterem tiszta, szép, rendezett a székeken, asztalokon nem láthatóak az előző vendégek nyomai (tehát takarítanak is rendesen!!!!!!!!!) A kívánt italokat a Felszolgáló úr a további választék ismertetését követően felszolgálta asztalunkhoz, majd következtek az ételek! Na kérem...: Szeretek enni és általában bírok is... Amikor megláttam, hogy az étel mennyiségét, már mondtam, hogy ez nekem nem fog menni.... Amit a fiamnak felszolgáltak gyermek adagként, na az szokott lenni más éttermekben a teljes adag!!!!!! Én egy velővel, májjal készült sertéshús ételt rendeltem, amit azért nehéz úgy összehozni, hogy a velő krémessége, íze összhangban legyen a máj ízével és állagával, és még ott marad a hús puhasága valamint szaftossága amit nem szabad figyelmenkívűl hagyni..... Na kérem ez maximálisan sikerült ilyen finomat rég nem ettem!!!! Tehát megint egy maximális dicséret a konyhafőnöknek!!!! Kérem tolmácsolni neki!!!! A tálalás gyönyörű volt a díszítésként használt zöldségek, zöld fűszerek abszolút passzoltak az ételhez, és az évszakhoz, külön dicséret! Étkezés közben a felszolgáló odajött az asztalunkhoz és megkérdezte, hogy meg vagyunk-e elégedve az étellel ami igazán jól esett, ( de sajnos annyira tele volt a szám, hogy nem tudtam válaszolni neki részemről ez bunkóság, de ezúton is elnézésüket kérem) Na nem utolsó dologként az étel oké, hogy friss volt, finom, bőséges, és látványra is szép!!!!, de kérem az utolsó falatig, forró!!!!! Ezt nevezem, főleg, hogy nem kis adagokról beszélünk, tényleg nem.... A családból csak én bírtam megenni (de köret azért maradt)!!!! A fiam még ajándék desszertet is kapott, pedig szegény már csak pihegett és megmaradt ételét pedig kérés nélkül becsomagolták! Én nem szoktam véleményeket írni, de a Venyige étterem tényleg megfogott, és biztos, hogy még vendégei leszünk!!!! A számla végösszege pedig nagyon alacsony!!!! Ahogy észrevettem nem a vendégek lehúzásából szeretnének megélni!!!

Venyige Étterem további értékelései

2017.08.28gyerekekkel
Az értékelések alapján esett a választás erre az étteremre. Megosztom a mi tapasztalatainkat. A rendelés leadása után kb. 1 órát (!!!) vártunk az ételre, amit végül kihűlve kaptunk meg. A rendeléskor elvártam volna, hogy a pincér felhívja a figyelmünket arra, hogy a szokásosnál jóval hosszabb a...
2017.06.26gyerekekkel
Kifogástalan ételek, kiszolgálàs, ár ès s sebesség . Külön jó volt, hogy s hasábburgonya nem mirelit volt!
2016.07.10családjával
Szombaton ugrottunk be egy salátára: Még mindig tiszta-rendezett-légkondicionált, Hangulata kellemes, köszöntek, mosolyogtak, udvarias és gyors kiszolgálás, korrekt árak. A salátánkat mint régen is most is teljesen friss alapanyagokból készítették. Egyedül a gyermek etetőszéket hiányoltuk. De...
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással