Átlagos 2025. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2025. augusztus 17.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A szálloda szépen felújított, a szobák tiszták, kényelmesek az ágyak.A wellness részleg lehetne nagyobb. A félpanziós ellátás / éttermi kiszolgálás elég gyenge, az ételkínálat nem túl választékos, a reggelinél az előző esti vacsora maradéka a kínálatban volt. A recepciós személyzet kedves és segítőkész, viszont kiemelném, hogy amikor gond volt a légkondicionálóval és segítséget kértünk akkor az aznap este szolgálatban lévő műszaki alkalmazott, kritikán aluli, goromba stílusban kioktatott, majd dolga végezetlenül távozott, rendkívül kellemetlen helyzetbe hozva a kollégáját is. Ez véleményem szerint egy 3-4 csillagos szállodában megengedhetetlen viselkedés.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Gyenge
Tisztaság:Kiváló
Ár / érték arány:Jó
Kényelem:Kiváló
Szolgáltatások:Átlagos
Étkezés:Gyenge
Elhelyezkedés:Kiváló
Hotel Szieszta további értékelései
2025.08.19egyedül
Átlagos
Szeretném jelezni, hogy a lift elég lassú, volt amikor 15 percet is vártunk rá. A wellness részlegen belül az úszómedence nagyon hideg volt, nem tudtunk úszni. Még egy kis probléma volt, hogy az egyik este elég rossz minőségű volt a leves és az egyik második fogás is. Egyébként nagyon szépek és...
A liftek kicsit régiek és sokat kell rá várni illetve 3-ból 2 működött. Vacsoránál kevés a személyzet , az asztalok leszedése és újra terítése közben nem jut idejük az italrendeléseket felvenni, illetve ha odaértek szinte már befejeztük a vacsorát. Pedig tényleg nagyon igyekeztek. Ezek apróságok...
Az éttermi fogadtatás és kiszolgálás kifejezetten kedves volt, egyebekben változó. A napi takarítás többszöri kérés ellenlre is elmaradt. A fürdőbe az eü toalettpapírt nem töltötték, többszöri kérés ellenére, hogy töltsék fel a szobában, a portán a kezünkbe adták, hogy nem áll módjukban...