Sokkal jobbat vártam

Scotti Udvarház SümegScotti Udvarház Sümeg a térképen

Gyenge 2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 27.
Már a kapun belépve fura érzés fogott el, az asztalokat látva pedig ki is akartam menni, de éhesek voltunk, így maradtunk. Egyetlen jót tudok mondani, a nagy melegben árnyékos helyen ülhettünk. Koszos asztalok, székek, a valaha biztos szép udvar most rendezetlen, lepukkant. Az étlapon szereplő ételek drágák. Végül a férjem sima túróscsuszát kért, arra azt mondta, hogy finom volt, főleg a tésztája ízlett neki. Én egy pizzát választottam, gondolván hamar kész lesz. Négysajtos volt, de hát semmi extra. Kint hirdették, de bent már nem volt csapolt sör, a limonádé rettentő vacak volt! Ide biztos nem megyünk vissza!
Tisztaság:Szörnyű
Scotti Udvarház Sümeg - Étel/italScotti Udvarház Sümeg - Étel/ital

Scotti Udvarház további értékelései

2017.01.16a párjával
Az étterem Sümegen egy szép környezetben található. Kupon fűzet révén találtunk erre az étteremre. A belső hangulata is nagyon megfogott bennünket. Hát a pincér már nem volt olyan kedves mikor megtudta, hogy kuponosok vagyunk , Folyamatosan a szabályait hangsúlyozta ! /Ezen azért meglepődtünk,...
2016.09.07gyerekekkel
Kellemes hangulatú árnyékos hely, nagyon kedves hölgy volt aki kiszolgált minket. Az ételek nagyon finomak voltak, nagy adag volt. A limonádé is isteni finom. Pozitívum pluszban: halászlét kihozták hal nélkül, és még kedvezményt is kaptunk a számla végösszegéből, mert a halat nem kértük. Ha...
2016.08.28a párjával
Sümegre indultunk kirándulni és már előtte héten megnéztük az ittjartam.hu oldalon, hogy hol is tudnánk enni egy jót. Volt 50%-os kuponfüzetünk, amelyben ez az étterem is szerepelt. Nem olvastunk jó véleményeket, így eléggé elbizonytalanodtunk. Egyik ismerősünk ajánlására (aki a nyár közepén...
JOKER Party House Sümeg - Napi árak
2024.10.01-ig
JOKER Party House Sümeg
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel