kiváló

Pokol Pince Étterem SzabadbattyánPokol Pince Étterem Szabadbattyán a térképen

Kiváló 2013. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. július 23.
Sziasztok! Én a Pokol Pince éttermet választottam, Szabadbattyánban. 2 hónapja voltunk ott családostól, mert anyósom és apósom születésnapját ünnepeltük, ami pár nap különbséggel van. Megbeszéltük a sógoromékkal, hogy ha szólunk induljanak el és majd visszük az anyósomékat. Odaértünk hozzájuk, és mondtuk nekik, hogy öltözzenek fel, mert megyünk valahova. Nem tudták, hogy hova, mert egy hétköznap délután volt. --- de azért kicsit elegánsabb ruhában. Fogalmuk sem volt, hogy mi következhetett ezután. Amikor elindultunk a kicsi fiamnak is mondtam, hogy egy nagyáruházba megyünk, és utána elvisszük a mamáékat valahova. Mikor a Pokol pincéhez értünk bekanyarodtunk és a sógoroméknak szóltunk, akik ott álltak a benzinkútnál, hogy jöhetnek Ők is. Beértünk, leültünk és csak nevettek, hogy ez mi, mert 8 személyes asztal foglaltunk és csak négyen voltunk, és egyszer csak beléptek a sógoromék a gyerekekkel is. Na akkor már gondolták, hogy ez valami meglepetés buli lesz. Na hát így kezdődött a csodás szülinapi buli, a meglepetés nagyon jó volt, és nagyon örültünk, hogy jól sikerült.
A Polol pincébe mi sokat járunk, mert nagyon finomak az ételek, és nagyon nagyok az adagok. Mi teljesen "márkahűek" vagyunk, mert mindig ide járunk. Élő zene szól. A pincéreket ismerjük, régi összeszokott csapat. A kiszolgálás gyors és pontos. Ráadásul minden hét keddi napján "torkos kedd" van, ahol minden ételt féláron adnak. Eddig akárhányszor voltunk mindig tele volt az étterem, úgyhogy az árakról ennyit mondanék. A kabátokat a pincérek veszik le rólunk és rakják el a fogasokra. Tehát ennél többet nem tudnak megtenni a vendégekért. Köszönjük nekik :-)

Pokol Pince Étterem további értékelései

2022.11.06családjával
A Székesfehérvárról Balatonra vezető 7-es főút mellett fogadja vendégeit évtizedek óta a jól bejáratott és méltán népszerű étterem. Udvarias fogadtatás, gazdag választékból rendelhető finom, ízletes ételek, bőséges adagok és közepes árkategória jellemzi az éttermet. Búcsúzáskor a hölgyek virágot...
2021.05.15gyerekekkel
Egyszerű, útmenti, kockás abroszos étterem, de teljesen rendben van. Tiszta, az ár/érték nagyon jó. Adagok nem kirívóan nagyok, de éppen elég egy normál étvágyú embernek. A kiszolgálás udvarias, gyors és figyelmes. Az italok és ételek rendben vannak, egyszerű frissen sülteket választottunk, mert...
2019.03.12családjával
Legtöbb étterem kínálatából sajnos lekerült a rántott sajt hasábkrumplival. Egy vegetáriánusnak alapeledel. Na itt megkaptuk!!! Gyorsan, frissen, ropogósan, nagy adagot, ahogy azt kell. Utána még bevágtunk két somlóit: csokiöntet, piskóta, dió, mazsola minden benne volt. Frissen csapolt sör,...