Hurrá Balaton, Irány Szántód Favorit Motel!

Favorit Express Étterem SzántódFavorit Express Étterem Szántód a térképen

Kiváló 2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 3.
Nyaralás-tervezésünk nem volt nehéz, hiszen biztosra mentünk, a tavalyi élményeinkre hagyatkozva, újra nekiindultunk Balaton Szántód meghódítására, és bátran állíthatom, választásunk most is nagyszerűnek bizonyult. Siófokon áthaladva, Zamárdit érintve, beértünk Szántódra és az Interspar-nál jobbra fordulva megérkeztünk a Favorit Motelbe, amely kedvelt szálláspontunk immáron második éve. A rég kiszuperált vonatszerelvényben egy remek konyhájú étterem működik. Az udvarban pediglen kétszemélyes, és hatszemélyes kis apartmanokban tölthetjük az éjszakákat. Egyszerű felszerelés, hűtő, ágy, zuhany, toalett. De mi más kellene, ha kint csodaszép idő van, úgyis reggeltől estig, jószerint a Balcsi hűs habjaiban lubickolunk. Az árak jócskán megfizethetőek, a kiszolgálás teljesen korrekt, tisztaságra, rendre és családias hangulatra számíthatunk. A képeken egy kis ízelítőt láthattok a motelről:
Favorit Express Étterem Szántód - Étel/italFavorit Express Étterem Szántód - Étel/italFavorit Express Étterem Szántód - Külső kép