Lehangoló...Egy étterem ahol nem kapsz vacsorát

100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz a térképen

Szörnyű 2018. márciusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. március 18.
Szombat estére telefonon( pár nappal előtte) lefoglaltuk ( 5 fő részére) a bowling pályát, úgy mentünk, hogy előtte megvacsorázzunk.. sajnos a felszolgáló közölte, hogy a KONYHA KAPACITÁSA miatt nem szolgálnak ki, mivel állítólag van egy 70 fős rendezvényük.
Megjegyzem az étteremben kettő asztalnál vacsoráztak kb 15.-n,valamint a bowling teremben voltak kb 7.-en.Több szabad asztal is volt.Így feleslegesen kocsikáztunk 20km-t.Úgy gondolom, hogy ezt egy vendéglátóegység NEM TEHETI MEG!!!

100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző további értékelései

2021.10.13barátokkal
Szerettem volna én itt nagy dínomdánom vacsorákat enni, azért választottuk ezt a fogadót, mert étteremmel egybeépült, talán jó a konyha is, de nem jött össze. Két éjszaka aludtunk itt, kirándulni jöttünk a környékre, de a konyha este hétkor bezár... kész, vége, ennyi. Jó korán kellene visszaérni...
2013.12.03gyerekekkel
Vasárnapi ebédre ugrottunk be néhány napja. Éppen akkor nyitottak. Az olajzöld cserépkályha is éppen csak duruzsolt. Fogadói speciális kétszemélyes tálat és sajttal-sonkával töltött szeletet ettünk. Tejfölös uborkasalátát kértünk hozzá.Ásványvizet, teát és bor, illetve meggypálinkát ittunk hozzá....