Hogy is mondjam...

100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz a térképen

Átlagos 2021. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2021. október 13.
Szerettem volna én itt nagy dínomdánom vacsorákat enni, azért választottuk ezt a fogadót, mert étteremmel egybeépült, talán jó a konyha is, de nem jött össze. Két éjszaka aludtunk itt, kirándulni jöttünk a környékre, de a konyha este hétkor bezár... kész, vége, ennyi. Jó korán kellene visszaérni a szállásra, hogy még rendelni is tudjunk. Hát ez így nem megy. Inkább ettünk máshol. De azért mégis használtuk az éttermet, mert a reggeli egy különálló eset, független a szoba árától, külön kell fizetni 2000 forintot fejenként, ezért aztán reggel 9-kor evés, csak meg kell mondani előző nap, hogy mit is szeretnél. Háromból lehet választani, rántotta, ham end eggs, vagy kontinentális, azaz zöldségek sonkával hidegen. Tulajdonképpen ez valamennyire elfogadható volt. Ebben az árban csak tea van benne, kávéért vagy gyümölcsléért külön kell fizetni. Vagy nem is tudom... Első nap szóltunk, hogy vaj is lehetne, második nap lett is, bolti dobozban. Hát, nem könnyű az élet... a tükörtojást lehetett volna egy kicsit még tovább sütni...de nem panaszkodom. Ez egy ilyen kis furcsa hely, nincs itt full service, csak egy kicsi...
100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Külső kép100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Étel/ital100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Belső100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Belső100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Belső100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Belső100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Belső100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Belső100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Belső100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző Szatymaz - Belső

100 Éves Fogadó, Étterem & Söröző további értékelései

2018.03.18barátokkal
Szombat estére telefonon( pár nappal előtte) lefoglaltuk ( 5 fő részére) a bowling pályát, úgy mentünk, hogy előtte megvacsorázzunk.. sajnos a felszolgáló közölte, hogy a KONYHA KAPACITÁSA miatt nem szolgálnak ki, mivel állítólag van egy 70 fős rendezvényük. Megjegyzem az étteremben kettő...
2013.12.03gyerekekkel
Vasárnapi ebédre ugrottunk be néhány napja. Éppen akkor nyitottak. Az olajzöld cserépkályha is éppen csak duruzsolt. Fogadói speciális kétszemélyes tálat és sajttal-sonkával töltött szeletet ettünk. Tejfölös uborkasalátát kértünk hozzá.Ásványvizet, teát és bor, illetve meggypálinkát ittunk hozzá....