Kastélykert Szeged- Degeszre eheted magad

Kastélykert Fogadó Étterme SzegedKastélykert Fogadó Étterme Szeged a térképen

Kiváló 2022. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. augusztus 30.
Szeged belvárosától 10 perc autóval ez a Fogadó, ahol egész héten svédasztalos menüvel várnak, H-P csak 1.999,- Ft-ért.

Általában előző napról is marad menü így igazán nagy a választék. Az ételek finomak.

Kastélykert Fogadó Étterme további értékelései

2020.06.21a párjával
Ha erre járunk és pont ebédidő van szívesen betérünk.Gyors, de nem utolsó sorban udvarias a kiszolgálás. Most a járvány idején egy kicsit másképp működik, de nagyon rugalmasan megoldották a "svédasztalos" jelleget. Úgy gondolom, hogy mindenki tud magának,ízlésének megfelelő ebédet...
2018.12.05gyerekekkel
Gyermekeimmel voltam ebédelni, megérkezéskor a pincér kedvesen, udvariasan asztalunkhoz vezetett. Az ételválaszték igen változatos volt, ízletes. Közben a pincérek kedvesen, udvariasan beszéltek velünk, határozottan kellemesen, jól éreztük magunkat. Nem először és nem utoljára voltunk ebben...
2018.09.02gyerekekkel
Családdal voltunk ebédelni az étterembe. Mivel hétvége volt és nem foglaltunk asztalt kicsit féltünk , hogy elküldenek bennünket, de kellemesen csalódtunk. Annak ellenére, hogy nagyon sokan voltak mégis a főpincér nagyon udvariasan mutatott egy asztalt ahol helyet foglalhattunk. Az étterem...