Placc Étterem

Placc Étterem SzékesfehérvárPlacc Étterem Székesfehérvár a térképen

2014. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 18.
A csónakázó tónál, egy félszigeten található hangulatos kis étterem akár egy randira vagy egy családi ebédre is megfelelő. Átutazóban többször jártunk itt, nem okozott csalódást egyik alkalommal sem. Az étlap változatos és egyedi az ételek finomak és változatossak. Bőségesek az adagok, ketten ettünk 1 adag levest+ 1-1 frissensültet, éhesek voltunk, de kifogott rajtunk.

Placc Étterem további értékelései

2022.10.16gyerekekkel
Nem terveztük, csak a környéken sétálva kedvet kaptunk , hogy felkeressük ezt a hangulatos éttermet. Hát nem kellet volna. Több évtizedes étterembe járás során most előszór éreztem úgy, hogy az étel ehetetlen. Hárman ettünk levest, az egyévesnek csak másodikat kértünk. Hagymaleves ok, kicsit...
2022.07.21barátokkal
Székesfehérvár talán legzöldebb részén, a Csónakázó-tó szigetén található a Placc Étterem tájba illeszkedő, nomád hangulatot árasztó nádfedeles csárda épülete, amelynek hófehér falai a túlpartról nézve is szinte világítottak. Az esti órákban jártunk erre, a kellemes nyáresti időre tekintettel a...
2017.06.12csoporttal
Bejelentkezés nélkül értünk az étteremhez szürkület előtt. Az étterem a csónakázó-tó partján van, sok szúnyogra számítottunk, de kellemes meglepetés volt ezek elmaradása. Kint foglaltunk helyet, a rendelés azonnali és gördülékeny volt. Több fős tálakat sikerült rendelnem a csapatnak, melyet nagy...