Bánkitó Fesztiválról beugrottunk

Szepi Fogadó Étterme SzendehelySzepi Fogadó Étterme Szendehely a térképen

Átlagos 2016. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. július 17.
Vegyes érzelmeim vannak az étteremmel kapcsolatban. A kiszolgálás remek volt, kedves volt mindenki, az ételek viszont elég gyengék voltak. Pedig pörög a hely, tele volt szombat délután.

Jó az elhelyezkedése és feltételezem nincs sok konkurencia a környéken. Nem kértem semmi extrát. A halászlének nagyon gyenge színe volt és nem volt karakteres, annak ellenére, hogy harcsahalászlé volt (elméletileg), a harcsa meglepően egész jó volt. Következett a rántott hús hasábbal, ami kifejezetten csalódást keltett, pedig direkt nem egy bonyolult ételt kértem. A hús rommá kloffolva, a mirelit hasáb már kihűlt, mire az asztalomra került. Ráadásul szerintem valami fűszersót használtak a hús ízesítéséhez, kérdem én minek? Ott van a sertéstarja, be kell sózni és panírozni, majd kisütni. Mi ebben a nehéz, nem is értem. Két nagynak látszó szelet volt a tányéron, ami igazán mutatós de én személy szerint jobban örültem volna vastagabb, kisebb, de szaftosabb egy darab húsnak. Na szóval gyengébb volt a halászlénél. A vörösboros marhapörkölt viszont kifejezetten finom volt, amin igencsak meglepődtem a halászlé és a rántott hús után.
Természetesen nem vártam semmi extrát ennyi pénzért csak tisztességes házias ízeket. Amúgy ennyi pénzért és időráfordítással valami jót is lehetne főzni.
Amúgy ez a magyar átlag, szóval nem okozott csalódást Szepi fogadó, csak ilyen profi kiszolgáláshoz jobb ételek dukálnak.
Egyébként nem jár rosszul a vendég, csak lehetne jobb is. A hely egyébként gyönyörű: Naszály, a Börzsöny, szép erdők.

Szepi Fogadó Étterme további értékelései

2022.03.24a párjával
Többször utaztunk már el e hely előtt, most be is tértünk. A fotók amik az oldalon vannak jók, tényleg ilyen amikor az ember belép. Kellemes, tágas hely. A pincér hölgy hamar jött, kedves és határozott személyiség. Húslevest kértünk zöldséggel és tésztával. Nagyon finom volt. Igényes a konyha,...
2021.05.26a párjával
Egy hosszú és kimerítő túra után mentünk Szendehelyre a Szepi Fogadóba ebédelni. A belső teremben ültünk le. Rögtön hozták az étlapot, pedig sokan voltak. Megrendeltük az étkeket, amit szintén rövid időn belül ki is hoztak. Nem kicsi adagok. És finomak. Szép környezetben van az étterem....
2020.01.20barátokkal
Ez egy kiváló étterem, szép környezetben, viszonylag közel a fővároshoz. Kisebb társasággal érkeztünk, nem is ebéd- és nem is vacsoraidőben. Jól esett a meleg fogadtatás ebben a hideg késő őszi időben, és ez látszott, érződött az étteremben is. Tisztaság, minőségi bútorok, fa és tégla mellett...