Jó kis hely

Becsei Vendéglő SzigetbecseBecsei Vendéglő Szigetbecse a térképen

2019. januárban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2019. október 30.
A Becsei vendéglőbe egy zimankós januári reggelen mentem be kávézni. Az étlapon zömmel hagyományos magyar ételek, de nem voltam még éhes, így nem rendeltem enni semmit. Jól esett, hogy bár csak egy kávé mellett üldögéltem, nem éreztem, hogy kinéznének.
Az asztalon vonzó reklámlap hirdette a vasárnapi svédasztalos ebéd menüjét (2800 ft felnőtt, 1600 gyerek), a fogások között Jókai bableves, hortobágyi paalacsinta, velővel töltött sertésborda, bundás süllő. Szóval lenne miből válogatni.
A kávél korrekt volt, az ára is baráti potom 250 ft.
Jó lenne egyszer visszamenni enni.
Becsei Vendéglő Szigetbecse - EgyébBecsei Vendéglő Szigetbecse - Étel/italBecsei Vendéglő Szigetbecse - Étlap/itallapBecsei Vendéglő Szigetbecse - BelsőBecsei Vendéglő Szigetbecse - Külső kép

Becsei Vendéglő további értékelései

2019.01.08barátokkal
Barátainkkal mentünk el egy vasárnapi svédasztalos ebédre. Nem csalódtunk: az ételválaszték gazdag, és finom ( nem is tudtuk mindegyiket megkóstolni -- a bőség zavara).Már előre kellett asztalt foglalni, mert annyian jöttek vendégek. A kiszolgálás gyors és udvarias. Mindenkinek ajánlom, aki...
2017.05.02a párjával
Rendszeres visszajáró vendégei vagyunk az étteremnek, mivel az ott készült ételek számunkra kimagaslóan finomak. Kiváló szakács! Kulturált környezet! Nagy adagok! Külső kert helység - nyáron nagyon szuper! Ár is megfizethető! Parkolási lehetőség! Bátran és nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek!
2017.04.03barátokkal
Nagyobb társasággal voltam ebben az étteremben háromszor! Mindegyik alkalommal lassú volt a kiszolgálás,a felszolgáló akit most kaptunk:Hát hogy is fogalmaztak,nem szakképzett! Hárman voltunk hölgyek,hárman kértünk levest,ketten ugyan azt,de azt sem tudta hova kell letenni!A kért italokat egybe...
Duna Relax Hotel Ráckeve - Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Duna Relax Hotel Ráckeve
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással