Hekkezés a Duna-parton

Strand Büfé SzigetcsépStrand Büfé Szigetcsép a térképen

Kiváló 2017. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. július 26.
Családi kirándulásunk során a Duna partján szerettünk volna megállni, ahol tudnak a gyerekek rohangálni, szép a környezet és lehet valami egyszerű, de finom ételt enni. Szigetcsép falu határa előtt kanyarodtunk le a parkolóhoz, és örömmel láttuk, hogy a büfében pont olyasmi ételeket találunk, amit tervezünk. Kértünk 2 közepes hekket (390 Ft/10 dkg), 2 adag sült krumplit, egy gyros tálat (1290 Ft), csemege uborkát, majonézt, ketchupot, üdítőket. Mivel a halat frissen sütik, 20-25 percet kellett várnunk az ételekre. A végére elég éhesek lettünk, de megérte. Minden nagyon finom volt. Összesen 5 főre 6738 Ft-ot fizettünk és degeszre ettük magunkat.
Gyönyörű és békés ez a környék, és elég népszerűnek is tűnik, baráti társaságok, családok járnak ki ide piknikezni, csónakázni, pihenni.
Maga a büfé egyszerű, átlagos kinézetű. A kiszolgálás a pultnál történik, fizetni kizárólag készpénzzel lehet.
Strand Büfé Szigetcsép - Étlap/itallapStrand Büfé Szigetcsép - Külső képStrand Büfé Szigetcsép - Külső képStrand Büfé Szigetcsép - Külső képStrand Büfé Szigetcsép - Külső képStrand Büfé Szigetcsép - Külső képStrand Büfé Szigetcsép - Külső képStrand Büfé Szigetcsép - Külső képStrand Büfé Szigetcsép - Étel/italStrand Büfé Szigetcsép - Étel/italStrand Büfé Szigetcsép - Étel/italStrand Büfé Szigetcsép - Külső képStrand Büfé Szigetcsép - Külső képStrand Büfé Szigetcsép - Külső kép

Strand Büfé további értékelései

2018.09.17családjával
A legfinomabb hekk és a legnagyobb, legfinomabb gyros tál, amit mindenkinek, aki erre jár, meg kell kóstolni. Nem fogja megbánni.