Nagyon nagy csalódás

Oázis Wellness Park SzigetszentmiklósOázis Wellness Park Szigetszentmiklós a térképen

Időpazarlás 2018. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. április 26.
9 hónapos kislányommal,9 éves kisfiammal és feleségemmel egy teljes napos kikapcsolódás reményében látogattunk el Szigetszentmiklósra az Oázis Wellnessbe.
Bár ne tettük volna.
Történet a következő.... reggel kilenc órára érkeztünk meg autóval a helyszínre , majd a nehézkes leparkolást követően egyből a recepcióra igyekeztünk. Nagyon kedves és aranyos volt a két recepciós kisasszony , de nem is ezzel van itt a probléma. A két hölgy közölte , hogy úszásoktatás folyik a tanmedencébe illetve a kismedencébe is , de a kismedence teljesen a tanmedence egyik sávja pedig 12:15 kor felszabadul és addig fáradjunk a Wellness részlegbe (1 db meleg vizes medencéhez). igy is tettünk.
Majd 12:30 körül jött a probléma csőstül.
Kétszer mentem ki a recepcióra szólni , hogy mindhárom sáv telis-tele van és , hogy nem ezt ígérték. A második reklamáció alkalmával odajött az úszómester K.Gábor és ordenálé viselkedésével ,pocskondiázva elkezdett nekem magyarázni , hogy én mit képzelek magamról és hogy "sz@rik" ő a családom pihenésére. Na itt telt be a pohár végleg. Kértem vissza a pénzemet és hogy had beszéljek az üzletvezetővel. Az ügyvezető igazgatóval K.Csabával pár perc után telefonon tudtam beszélni , de a viselkedése és a hozzáállása nagy csalódásként ért engemet és feleségemet.. 5200.- forintból 2000.- forintot akart vissza adni merthogy 4 órája ott vagyunk.
Mondtam neki , hogy félbeszakadt a pihenésem egy unintelligens , goromba embere miatt , de őt ez sem hatotta meg.
Mikor mondtam neki , hogy beírok a panaszkönyvbe akkor már fizetni akart , de nekem akkorra már nem pénz , hanem elvi kérdéssé fajult ez az egész cirkusz. Várom az illetékes hatóság visszajelzését.
Soha többé ide nem az tuti.........

Oázis Wellness Park további értékelései

2019.11.21a párjával
Az ébresztő a vezetésnek szól mert itt a vendégeket nem igazán veszik észre. Az uszoda részt nem volt alkalmam használni az úszásoktatás miatt,az étteremben a beigért 10 perc helyett 30-40 perc múlva hozták ki a rendelést.A higénia sem a legmegfelelőbb.Ez nem tűnik vendégváró helynek mintha a...