Résen kell lenni

Kápolna Étterem SzolnokKápolna Étterem Szolnok a térképen

Gyenge 2015. augusztusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 29.
A Baross utca egyik mellékutcájában található ez az egyszerű küllemű étterem, amelyet az autóból láttam meg, s utánanézve a neten megtaláltuk a heti és napi menüt is, s bár a helyi kollégáink annyira nem javasolták, mi bevállaltuk. Kívülről az épület egy régi típusú családi ház.
3 részen lehet leülni, az udvarban, ami egy gépkocsi beállónak tűnik (a végén garázs vagy valami sufni lehet), a fedett teraszon, valamint a benti éttermi zárt részben. Mivel az udvaron nem volt szabad hely, így a terasz mellett döntöttünk. Hosszú faasztalok és háttámla nélküli padok vannak, amiket a szabadtéri rendezvényeken is szoktak használni, s ami hosszabb távon nem valami kényelmes. A napi menüt lehet levessel és leves nélkül is kérni A és B főétellel, valamint van heti menü, szintén levessel vagy csak a főétel. A kolléganőm a heti menüből akart választani, amire közölte a fiatal felszolgáló hölgy, hogy arra akkor sokat kell várni. Így inkább mindannyian a napi A menüt kértük, kijevi jércemellet krumplipürével (a kiírás szerint), pluszban kértünk hozzá kovászos uborkát. Az előttünk lévő vendég tányérját és evőeszközeit az étkezésünk végéig nem vitték el az asztalunkról, bár igaz, hogy az asztal másik végén ültünk, de ez akkor is döbbenetes. A másik a hosszúra nyúlt várakozási idő volt, szerintem ennyi idő alatt simán elkészült volna a heti menüs étel is. A menünek éppen az a lényege, hogy siet az ember, és azért ezt kéri, mert tudja, hogy erre kell a legkevesebbet várni. Volt olyan, szintén menüt kérő, viszont ismerősnek látszó vendég, aki később jött mint mi és mégis hamarabb kapta az ételt, s már hamarabb távozott is, pedig ő levest is kért, nemcsak főételt.
No, mindegy a hús átlagos volt, az enyém nagyjából elfogadható volt, a kolléganőmé nagyon vékonyra volt klopfolva, ezért a szélein keményre sült. A püré valójában tört krumpli volt, amit alapvetően nem bántunk volna, viszont a szakács a sót teljesen kifelejtette belőle.
A fizetésnél újabb gixer történt, nem a csak főételes árat, hanem a 2 fogásos menü árat ütötte be a felszolgáló hölgy a kollégámnak, s mivel kártyás fizetés történt, ezt nem volt annyira egyszerű korrigálni, de végül is megoldották a helyzetet. A hibát nem az étterem, hanem mi vettük észre.
Összességében nem ajánlom, vannak a környéken jobbnak tűnő helyek is. 2 fogásos menüár: 970 Ft, csak főétel: 790 Ft.
Tisztaság:Gyenge
Kápolna Étterem Szolnok - Külső képKápolna Étterem Szolnok - Étel/italKápolna Étterem Szolnok - Étel/italKápolna Étterem Szolnok - BelsőKápolna Étterem Szolnok - BelsőKápolna Étterem Szolnok - BelsőKápolna Étterem Szolnok - Külső kép