Ismeretlen drágakő

Sir Francis Drake Étterem SzolnokSir Francis Drake Étterem Szolnok a térképen

Kiváló 2016. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 17.
Szolnok szívében, forgalmas helyen, kicsit álcázva. Kívülről nehéz ide betévedni, ha valaki csak úgy találomra akar éttermet választani. Aki viszont ellátogat ide, annak biztosan csak jó élményei maradnak.
A berendezés a híres kapitány Sir Francis Drake korát idézi. Mintha a hajó fedélzetén járnánk. Nem csak össze van dobálva, itt mindennek helye van. Hordó alakú székek, hajópadló, hajós relikviák. Jó idő esetén pedig kerthelyiség.
A kiszolgálásra nem lehet panasz. A felszolgálók nem csak udvariasan végzik dolgukat, hanem ajánlják is a fogásokat, valamint nem néznek értetlenül a jókedvű és viccelődő vendégekre.
Remekbeszabott étlap, ötletes fogások, elnevezések és persze nem marad el a magyarázat sem, a Drake kapitány nevével fémjelzett ételek mellől. Az ár nem rugaszkodik el a kategóriától elvárttól, sőt néhol alatta marad. Főleg, ha meglátjuk az adagokat. Aki szereti a tengeri ételeket, annak ajánlom a garnélás tésztát. Fantasztikus íz és hatalmas adag, amit fintorgás nélkül elcsomagolnak, ha nem tudjuk megenni.
Külön megemlíteném, hogy hétköznap menüzni is lehet. Elérhető korrekt áron.
Ki kell próbálni. Senki nem fog csalódni. A legnagyobb negatívum, hogy vasárnap zárva van. Ha az ember nem tájékozódik előre és rákészül a finomságokra, akkor csalódhat egy kellemes vasárnap délután is.

Sir Francis Drake Étterem további értékelései

2018.06.23gyerekekkel
Ebben az étteremben tartottunk egy családi, ballagási ebédet. Nagyon finom ételeket kaptunk, hatalmas adagokkal és nagyon kedves kiszolgálással. Köszönjük szépen. Visszatérünk :)
2018.01.02a párjával
A karácsonyi menüt itt rendeltem meg a családomnak valószínűleg először és utoljára.Nem azt kaptuk meg amiben megegyeztünk a halászlé azt amikor megláttam otthon hogyan is néz ki legszívesebben visszavittem volna, hogy egyék meg, mert mindenek kinézet csak halászlének nem:-(((Víz+hal A köretet...
2017.12.30családjával
Ujra itt. Az édesanyám szülinapját ünnepeltük családdal. Előre foglaltunk helyet ,mivel azon a napon telt ház volt az alsó részen iskolai találkozó,minden asztal teltház ,mi a leválasztott részen.Előre rendelt fatányérost rendeltünk 3-4 féle variácioval,minden féle húsok,gomba ,velő ami...