Első sushiélmény - a legjobb helyen

Daniel & Frere Sushi Grill Champagne - Savaria Plaza SzombathelyDaniel & Frere Sushi Grill Champagne - Savaria Plaza Szombathely a térképen

Kiváló 2018. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. június 14.
Névnapi ünneplésként látogattunk el az étterembe, amiről csupa jó értékelést olvastunk. Én még sosem ettem sushit, és férjem sem volt tisztában az étlapon szereplő kifejezések mindegyikével. Ez azonban egyáltalán nem okozott kényelmetlenséget: az ott dolgozó srácok nagyon kedvesek voltak, elmondták mi mit jelent, és milyen tálat szoktak ajánlani "első sushizóknak". Nem bántuk meg, hogy hallgattunk rá: egy bőséges tányért kaptunk 4 féle összetétellel, hozzá ecetes gyömbért és salátát. Még azt is készségesen végigmutatta, hogyan kell(ene) használni az evőpálcikát, de normál evőeszközök is rendelkezésre álltak. Az asztalokon lévő szójaszószból magunknak adagolhattuk az ízlésünknek megfelelő mennyiséget. Ezután a frissen készült csokiszuflét is megkóstoltuk, ez szintén tökéletes választás volt. Minden nagyon friss és finom volt, biztosan nem utoljára jártunk náluk!

Daniel & Frere Sushi Grill Champagne - Savaria Plaza további értékelései

2016.10.18barátokkal
Nyáron mentünk mozizni, akkor szúrtam ki, hogy nyílt valami új üzlet a régi színpad helyén. Akkor már tudtam, hogy ki kell próbálnom. Egy jó hónappal később a barátnőmmel csajos napot tartottunk, így gondoltuk, hogy kísérletezgetéssel vágunk bele a délutánba. Belépve az étterembe, furcsán...
2016.04.30egyedül
Már korábbi plázalátogatásom során kinéztem a helyet. Egyszerűen nem illik bele a környezetbe. A kebaboshoz sorban állók úgy néztek rám az étteremben, mint egy UFO-ra. A plázákban szokásos gyorsétkezdék közül egyértelműen kilóg. Sőt ez a hely nem is a gyorsaságról, hanem a megnyugvásról szól. Jól...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel