Görögös hangulat

Görög Pizzéria SzombathelyGörög Pizzéria Szombathely a térképen

Átlagos 2012. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. július 9.
Hangulatos görögös kis étterem a belváros peremén. Álztalában kevés a parkolóhely de legalább parkolójegyet nem kell venni. Nem a tipikus olaszos pizzát készítik hanem vastagabb tésztás változatot (még a vékony tésztásnak mondott pizzájuk tésztája is jóval vastagabb a máshol megszokottnál). Nekünk ez nem annyira jön be de olykor olykor azért rendelünk tőlük mert nincsenek túl messze, mindig melegen ideér a pizza. A gyümölcsrizsek és a gesztenyepüré viszont nagyon ízlik és többféle variációban rendelhető. A pincérek kedvesek, a pizzakihordó fiúk ugyancsak gyorsak és udvariasak. Átlagosnak mondható a szinvonala. Amikor legutóbb voltunk talán mintha kicsit emelkedtek volna az árak, így az átlagos szinvonalhoz képest már magasak.

Görög Pizzéria további értékelései

2019.07.19gyerekekkel
Régen jártunk már a pizzériában, de nem volt időnk elmenni most. Viszont egy finom pizzára vágytunk. Gondoltam rendeljünk. Online lehet regisztrálni és rendelni. Gyorsan kihozták hétköznap és hétvégén is. Finom volt,meleg és nem spórolták le róla a feltétet. Udvariasak voltak a futárok is....
2016.07.27gyerekekkel
Szombathelyen nyaraltunk és a szállásunk mellett volt ez a pizzeria. Szépkártyával is lehet fizetni, ez fontos szempont volt. Nagyon ízletesek voltak a pizzák. Többet is kipróbáltunk. A férjem májas pizzát evett, ami elsőre nekem furcsán hangzott de az íze felülmúlhatatlan volt ! Igen finoman...
2015.07.10gyerekekkel
Sok éve járunk ide pizzázni, hol ebéd, hol vacsora gyanánt. Az ételek minősége a nyitás óta, vagyis kb. 20 éve tökéletes. Évről-évre sokat fejlődött az étterem, a dizájn, a zene nagyon autentikus, mostanra már valóban egy falat Görögország :) Tökéletes volt a iszolgálás is. Csak ajánlani tudom...