Harc a ruhafogassal

Il Gallo Nero - Fekete Kakas Étterem SzombathelyIl Gallo Nero - Fekete Kakas Étterem Szombathely a térképen

Átlagos 2017. januárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. január 28.
2017 Január 23.-án este, a délutáni telefonon történt asztalfoglalás követöen 18,30-kor érkeztünk. Szivélyes fogadtatás után elfoglaltuk kandallo elötti aztalunkat,4 en voltunk.Már volt egy kétszemályes es egy 5 személye asztaltársaság. A vacsora idö ellenére kevesen voltunk. Egy darab állofogas a kandallo elött elötte egy gyerek szék szoval nagy harc áran sikerült a kabátokat fölakasztani a tulzsuffolt rossz helyen állo fogasra, miután egyszer fel is dölt. Sajnos ezzel a történetnek nics vége, mert mialatt vacsoráztunk már az 5 fös társaság elmenöben volt, és igy a fogas kaland folytatodott, mert a föételt félbehagyva föl kellett hogy álljak, különben a fogas megint feldölt volna, mert a társaság kibányázta a fogasrol a kabátaikat.A Lakkozot csirke a barátnöm szerint izletes volt, szépen volt megtálalva. A csábos csirkét szintén dicserte az ismerösöm, finom volt,A Rostonsült lazac szegényasszony modra is jol sikerült.Sajnos az én Lazac- steakem grillezett zöldséggel nem volt jol elkészive, mert a lazac ki lett száritva a sütés folyamán(attol félve,hogy nem sül át kellöen) és a grillezett zöldség kissé megégetve és nagyon olajos volt, néhol már-már fekete is , a burgonya köret sajnos csak langyosra sikerült! Kedvünk lett volna dessertként palacsintára, de sajnos nem kaptunk 19.45 körül:-vagy nem volt aki elkészitse, vagy nem volt kedve a szakácsnak palacsintával bibelödni. Fölajánlottam hogy a pár palacsintát elkészitem magam, 5 perc sem kellett volna hozzá! Más éttermekben [moderálva - a szerk.] tapasztaltak után kissé csalodtunk a Gallo Nero -ban.

Il Gallo Nero - Fekete Kakas Étterem további értékelései

2017.01.30a párjával
Többször jártunk a helyen, és edig teljesen csalódásmentes. Az étlap remekül összeállított, mindenki megtalálja a kedvére valót. Az adagok bőségesek, a tálalás is szép. A pincérek udvariasak, többször "ránéznek" a vendégre, hogy kér e még valamit, és a végén érdekli Őket, hogy rendben volt e...
2015.08.17a párjával
Szépen berendezett étterem, már sokszor étkeztünk itt. Néha ragadós az asztal az ételmaradékoktól. Utoljára menüebédet ettünk. Ha jól emlékszem kétféle levesből és háromféle főételből választhattunk, szabadon kombinálva - szerintem jó ötlet. Az ár - a menüéttermekhez képest kicsit magasabb, de...
2014.09.09barátokkal
Tavasszal jártunk itt (csak vacsorázni), miután már sok jót hallottunk a helyről. Elég jó helyen van, még sétatávon belül a belvárostól, parkolóhely is van. Maga az épület is nagyon szép, és a berendezése is remek. Az ételkínálat különleges, és bőséges. A kiszolgálás gyors kedves és készséges...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel