Kétszer voltam, elsőre tökéletes volt, a második alkalom csalódás...

Pannónia Restaurant SzombathelyPannónia Restaurant Szombathely a térképen

2018. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. április 29.
A 2018 év eleji újranyitást követően baráti társaságom jelentős része elragadtatással beszélt a helyről, amit mi is megtapasztaltunk, amikor először látogattunk el oda. Minden tökéletes volt, azt gondoltam gyöngyszemre találtunk Szombathelyen, de hogy új törzshelyre, ha Szombathelyen étkezünk, abban biztosak voltunk.
Aztán a második alkalommal, amikor egy rokonokkal töltött osztrák kirándulást kívántunk ott lezárni, sajnos nagyot csalódtunk. Sem az ételek minősége, sem az italként rendelt limonádé kivételes stílusa és minősége nem köszönt vissza. Mintha a kezdeti nagyon nagy pozitívumra kicsit elkényelmesedtek volna az üzemeltetők. A kiszolgálás kedves volt, de indokolatlanul sokára "találtak" ránk, és nem is volt túl gyors. Szóval az értékelésem inkább a két látogatás átlaga, mert az első alkalom csillagos ötöse után a második csak jóindulattal lehetett volna egy gyenge hármas alá. Mivel ismeretségi körben is hasonló volt a vélemény, remélem az üzemeltetők is változtattak azóta. Talán egy esélyt még fog kapni tőlem is, de csak az első benyomás miatt, nem a második alkalomért.

Pannónia Restaurant további értékelései

2018.12.10gyerekekkel
A szombathelyi Pannónia Étterem a gyönyörű szombathelyi Fő téren nemrég nyitott meg újra. Nyáron a nagy, nyugodt teraszon, novemberben pedig a gyönyörű, új belső részen kóstoltuk meg az ételeket. A hely friss, modern és hangulatos, a felszolgálók kedvesek és figyelmesek, az ételek pedig...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel