Valentin nap

Pásztor Csárda SzombathelyPásztor Csárda Szombathely a térképen

2014. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. február 18.
Idén Valentin nap alkalmából a Pásztor csárdában vacsoráztunk egyet. Az előző években is jártunk már itt, és mindig kimagaslóan finom gasztronómiai fogásokat tálaltak elénk. Természetesen foglaltunk asztalt, és milyen jól is tettük, hiszen a vacsoraidő beköszöntével teljesen megtelt az étterem. Az érdekesség az volt, hogy mondhatni egy törzsgárda jár ide étkezni, így a pincér rajtunk kívül majd' mindenkit baráti kézfogással, vállon veregetéssel üdvözölt, ami egy kicsit menzai hangulatot adott a helynek. A hatalmas kínálatból viszonylag hamar sikerült választani, amit körülbelül egy óra elteltével ki is hoztak. Az étel ez alkalommal is nagyon finom volt, talán a sajtmártással bőkezűbben bánhattak volna, mivel így egy kissé száraz volt a hús. Jóllakottan, elégedetten távoztunk.

Pásztor Csárda további értékelései

2023.02.25a párjával
Elég sok helyen jártunk, es ettünk már országszerte, de az egyik legjobb csárda ahol ettünk, jó ételek, hatalmas mennyiség. Nyugodt szívvel menjen a csárdába mindenki.
2020.06.20a párjával
Volt egy szabad óránk délidőben, beugrottunk egy menüt elfogyasztani. Kaptunk asztalt a teraszon és a sok vendég -táborozó gyerekcsapatok - ellenére gyors és kedves kiszolgálásban volt részünk.A két adag húsleves egy jó kis bográcsban került elénk, talán háromszor is merítettünk a finom...
2019.01.15családjával
A Pásztor csárdában tett bő fél évtizeddel ezelőtti látogatás az egyik legjobb csárdaélményemként maradt meg. A nemrégiben ismét ott jártam, sajnos a hely már messze nem volt annyira meggyőző, mint első alkalommal. Nehezen jutottunk oda, hogy a rendelést feladjuk, ha nem hívunk kifejezetten...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel