Csalódás egy gyönyörű helyen

Tóvendéglő SzombathelyTóvendéglő Szombathely a térképen

Átlagos 2013. decemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. július 26.
Többször is jártunk már a Tóvendéglőben. A céges vacsorák kifejezetten jók voltak itt, finomak és bőségesek voltak az ételek, amelyek svédasztalos rendszerben voltak feltálalva.
De akadt olyan alkalom, amikor barátokkal mentünk és bizony elégedetlenül távoztunk több okból is. Az ételek mennyisége még nekem is kevés volt, emiatt úgy gondolom, hogy egy férfinek meg aztán végképp nem lenne elég. Ami végképp kiverte a biztosítékot az az volt, amikor egy kisebb teremben voltunk barátokkal és a pincér ahelyett, hogy közölte volna, zárni szeretnének, inkább szó nélkül lekapcsolta a teremben a villanyt. Távozóban azonban még láttuk, hogy a nagyobb teremben hangoskodó társaságnak nem szóltak arról, hogy ideje lenne távozni. Lehet, hogy csak mi voltunk ellenszenvesek a pincérnek?
Mindenesetre a céges rendezvényeken kívül mi már nem járunk a Tóvendéglőbe. Pedig kár érte, mert nagyon szépen, igényesen felújították és gyönyörű környezetben található.

Tóvendéglő további értékelései

2018.08.13a párjával
Szombathelyen kevés olyan hely van, ahol igazán nívós, nem megszokott ételeket lehet enni. A Tóvendéglő az egyik ilyen, bár sokan félnek az új ízektől. Konyhájuk évek óta európai színvonalú. Igaz,aki hagyományos ételt szeretne enni,az ne ide jöjjön. A magam részéről örülök, hogy kerülik a...
2018.07.30gyerekekkel
Évek óta Szombathelyen élünk, de eddig még csak hallomásból ismertük a Tó-vendéglőt, illetve természetesen tudtuk, hol található. Összességében azt mondhatom, hogy egy picit többet vártunk a helytől. Egy nyári napon a teraszon ebédeltünk, ami az esti kivilágítások alapján messziről szebbnek tűnt....
2017.04.16gyerekekkel
Szombathelyen nyaraltunk a családdal, a Kalandvárosban töltött játszóterezés után kerestünk a közelben éttermet. Mivel az étterem belső részében 2 esküvőt is tartottak aznap este (a földszinten, illetve az emeleten), így csak a teraszon tudtak helyet biztosítani, de ez nem volt probléma...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel