Valentin nap a legjobb helyen! :)

Vadász Étterem & Hotel SzombathelyVadász Étterem & Hotel Szombathely a térképen

Kiváló 2014. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. február 20.
A párommal úgy döntöttünk, hogy a Valentin napot egy kellemes hangulatú étteremben töltjük. Szuper élmény volt,mosolyogva fogadtak minket, az asztalok az alkalomhoz illően voltak feldíszítve. Kiválasztottunk egy két személyes Vadász tálat, nem is csalódtunk, mert ahogy kihozták, nagyon gusztusos volt, amikor megkóstoltuk, nem is tudtuk eldönteni, hogy melyik volt a legfinomabb.A salátabárban kiválaszthattam a nekem tetsző salátákat, sokféle öntet közül választhattam.
A pincérek előzékenyek és udvariasak voltak.
A Vadász étterem jó választás volt, máskor is szívesen jövünk ide.

Vadász Étterem & Hotel további értékelései

2020.09.04családjával
Lassú kiszolgálás,ehetetlen ételek. Soha többet Vadász étterem. Lassú kiszolgálás (később érkezőket előbb kiszolgálták ) ,ehetetlen ételek . Soha többet nem megyünk. Nem ajánljuk senkinek. Kiszolgáló személyzet egy cseppet sem volt kedves. Nem értenek a szakmához.Színvonal a nullával egyenlő...
2015.07.17a párjával
Kirándulásunk alkalmával látogattuk meg a helyet. Belső helységben foglaltunk helyet, a felszolgáló egyből előttünk termett étlapokkal, amíg nézegettük a választékot, elkalandoztam az étterem berendezésén, ami nagyon tetszett és megfogott. Közben kiválasztottuk az ételeket, választásunk vargányás...
2015.05.12gyerekekkel
A étterem neve már korábban is patinás volt, felújítás után szép és hangulatos is lett. Elhelyezkedése, megközelítése jó, bár parkolóhellyel nem állnak fényesen. Az étlap kínálata minden igényt kielégítő, ár-érték arányban kiváló. Az árak körettel vannak feltüntetve. Mint a legtöbb helyi étterem...
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel