Egy kis csalódás...

Wagner Vendégudvar Hotel étterme SzombathelyWagner Vendégudvar Hotel étterme Szombathely a térképen

2015. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. december 26.
Karácsony előtt a szombathelyi Fő téren jártunk, vásári hangulatban kicsit forraltboroztunk...Megéheztünk, így a közeli Wagner étteremben melegedtünk át jóféle vaskeresztesi kékfrankost kortyolgatva. Steak-et szerettünk volna enni, amiből az étlapo többfélét is találtunk. Közepesen átsütve kértük, ami aztán nem nagyon sikerült a séfnek, így az enyémet visszaküldtem, mert nagyon véres volt...Átsütve újra kihozták friss grill-zöldség ágyon, ami dícséretes ugyan, de a hús nem volt tökéletes (főleg az árához képest). Azért is merek így fogalmazni, mert karácsony este Welligton-bélszínt ettem fiaméknál, nagyon-nagyon jó volt.. Nagyfiam nem szakács, sőt, nagyon ritkán főz...de jó minőségű húsból, jó recepttel dolgozott. A pincérek kedvesek, udvariasak voltak, a hely is hangulatos, de ha kiadunk egy ebédre 12 ezer ft-ot, én jobbat várok!

Wagner Vendégudvar Hotel étterme további értékelései

2024.04.24családjával
Egésznapos városnézésre jöttünk Kőszegről, s éttermet kerestünk. Helyiek ajánlották ezt a helyet. Hangulatos, napfényes étteremben fogyasztottuk el a meglepően kedvező áron kapott menüt, amihez még hideg ital is járt. Raguleves, holstein szelet 2 tükörtojással, köret, káposzta saláta, végül...
2016.08.28a párjával
Az étterembe lépve két mosolygós pincérnő fogadott minket, kedvesek voltak. Rögtön hozták is az étlapot és felvették az italrendelést. Sajnálom, hogy édes boruk nem volt, de a félszáraz is finom volt, a limonádéról nem is beszélve, sok gyümölccsel. A borjú raguleves és a húsleves gazdagon...
2015.02.24egyedül
2 napot töltöttem Szombathelyen! Kezdeném az étteremmel: Hangulatos csak az volt zavaró egy kicsit hogy minden nap ugyan az a zene megy. 4 pincér dolgozik összesen nagyon kedvesek! Kivétel a "KEDVES PINCÉR HÖLGY" a modora az kritikán aluli! A vendéggel úgy bánik mint egy darab ronggyal....
P4W Hotel Residence Szombathely - Napi árak reggelis ellátással
2024.08.19-ig
P4W Hotel Residence Szombathely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel