Remek kilátás egy csoád környezetben!

Tagyon Birtok TagyonTagyon Birtok Tagyon a térképen

Kiváló 2020. szeptemberben, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2020. november 17.
A tagyon birtokon még 2020.szeptemberben jártunk, egy hétvégi csoportos kiruccanás kapcsán. Szombat délelőtt kirándultunk és a végcél a Birtok volt! Alig vártuk, hogy odaérjünk-bár addig sem unatkoztunk.Csodás helyeken mentünk keresztül, szőlőlugasok között vezetett az út vége. A kilátás pedig magáért beszél!!!
Tagyon Birtok Tagyon - Külső képTagyon Birtok Tagyon - Külső képTagyon Birtok Tagyon - Külső képTagyon Birtok Tagyon - Külső képTagyon Birtok Tagyon - Külső képTagyon Birtok Tagyon - Külső képTagyon Birtok Tagyon - Külső képTagyon Birtok Tagyon - Külső képTagyon Birtok Tagyon - Külső képTagyon Birtok Tagyon - Külső kép

Tagyon Birtok további értékelései

2022.08.16barátokkal
Borkóstolón vettünk itt részt, ahol maga a tulaj hozta a tételeket, majd tartotta meg a pincelátogatást. Kedves és közvetlen volt, nagyon jót tudtunk vele beszélgetni. Az ételek nagyon finomak voltak és nagyon szép a kilátás a szőlőre a háttérben a Balatonnal. Az élőzene és a látványkonyha tette...
2020.10.25barátokkal
A kórházi ebédnél nagyobb a rántott hús. De a cékla még ahhoz sem volt elég. 3900 Ft ezért a diétáért több mint sok. Nyitáskor érkeztünk de a 6db ételhez csak kettőhöz tudtak a kiírásnak megfelelő köretet adni . Éhesen csalódottan távoztunk.