Az év rostélyosa

Cocoon Étterem TataCocoon Étterem Tata a térképen

Kiváló 2014. augusztusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 29.
Helyi erők ajánlása alapján tévedtünk a helyre. Külsejében is megnyerő volt a Club, így bátran foglaltunk helyet a teraszon. Kora délutáni órán érkeztünk, így nem volt sok vendég, mindenesetre nagyon hamar érkezett segítőkész felszolgálónk. Levest és második fogást kértünk.
Az általam választott leves a Csókakői kolbászleves volt. A felszolgáló erős paprikát is hozott a leveshez, külön felhívva a figyelmemet, hogy az chili, amibe a magok is bele vannak darálva, ezért bánjak vele ehhez mérten. Nos, a figyelmeztetés valóban nem ártott, bár kedvelem erős paprikát.
A leves nagyon ízletes volt, magasra téve a lécet a második fogáshoz, ami részemről a hagymás rostélyos volt. A tálalás ízléses, az adagok bőségesek, az íz... Mennyei! Médium sütve a hús, nem kiszárítva, nem véresen, tökéletesen fűszerezve. Salátaként tejfölös uborkasalátát kértem, ami még tovább fokozta az élményt. Épp az én szájízem szerint ízesített (kicsit édeskés) saláta krémes állagú tejföllel gazdagon megöntözve került az asztalra.
Lakománkat egy melangéval kísértük el, ami szintén nagyon finom volt.
Menet közben a szomszédos asztalnál ülő, jól megtermett kutya kíséretében érkező német vendégek kiszolgálását is megfigyelhettük és szinte biztos vagyok benne, hogy ők is kellemes élményekkel és bőségesen jóllakottan távoztak (erről az eléjük helyezett két személyes bőségtál volt hivatott gondoskodni, ami szintén fölöttébb hívogató benyomást keltett, mindenféle földi jóval megpakolva).
Az ebédet követően a közeli tópartra lesétálva kevés mozgással próbáltuk kompenzálni a kalóriabomba okozta sokkot.
Mindenkinek ajánlom a Coccont

Cocoon Étterem további értékelései

2023.11.22kollégákkal
Igazából ez egy discó? Nagyon ritkán van nyitva, de akkor mindig buli van. Mi éppen nyitásra mentünk -este- Amit ettünk finom volt, gyorsan elkészült. De már akkor láttam, hogy valamire készül a csapat, csakhát addigra elmentünk. Amíg ott voltam, addig jól éreztem magam.
2018.06.25barátokkal
Barátommal és fiammal ültünk be az étterembe. Fiammal az egyik kedvencünket a Tárkonyos csirkeragulevest kértük... Adagra és kinézetre megfelelőnek tűnt, hiszen 1250.-ért(!) el is vár az ember egy méretes adagot levesből. A Balaton körül több helyen is ettem már ezt az ételt, és ha jól emlékszem...
2017.06.27a párjával
Forró vasárnapon tértünk be férjemmel az étterembe egy tökéletes ebédre. Az étterem saját parkolóval rendelkezik. Klimatizált hely, így a nagy melegben is jól esett a finom ebéd a hűs helyiségben. Mindenhol tökéletes tisztaság, gyors, segítőkész és kedves személyzet. Életek nagyon finomak,...