Zárva

Oázis Étterem TatabányaOázis Étterem Tatabánya a térképen

Szörnyű 2015. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. december 8.
Az utóbbi időben többször is próbáltunk itt ebédelni, de rájöttünk, hogy az étterem már nem is működik.
Az internet szerint persze nyitva van, telefonjuk kicseng...a parkoló tele autókkal. Megérkezve csak azt tapasztalod l, hogy sötét van, a székek az asztal tetején. Legalább egy zárva táblát kirakhattak volna!
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Oázis Étterem további értékelései

2014.11.21a párjával
Nagyon sokat adott hozzá a minőséghez hogy felújították a közelmúltban a helyet; a kiszolgálás mindig kedves és udvarias. Az Oázis egy családbarát, kellemes hangulatú hely, ahol bátran választhatunk, főleg vasárnaponként, mert ilyenkor az étlap nagy része féláron van. Rossz tapasztalat: grill...
2014.10.05
Nagyon kedves kiszolgálás, ízletes étel, hagyományos ízvilág. Sajnos ahhoz képest, hogy kevesen voltunk az étteremben, sokat kellett várnunk az ételre. Ugyanakkor nagyon finom és bőséges vacsorában volt részünk. Az étlapon főként hagyományos ételek szerepelnek. Kicsit fájlalom, hogy halétel csak...
2014.09.08gyerekekkel
Nagyon szeretünk a családdal ebbe az étterembe járni. Mindig kedves, mosolygós felszolgálókkal találkozunk. Az elkészült ételek igen finomak, még gluténmentes ételt is kapunk. Vasárnap mindig "torkos", akkor igen sokan vannak, de a gyors kiszolgálásnak köszönhetően gyorsan megkapjuk a...