Csalódtam...

Pomodoro Étterem & Pizzéria TatabányaPomodoro Étterem & Pizzéria Tatabánya a térképen

Szörnyű 2016. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 25.
A rendezvényteremben kaptunk asztalt(évforduló alkalmából, ketten), pedig jó előre foglaltam. A társaságok és a zene hangos volt. A négysajtos gnocchi kemény, gumiszerű, a cigánypecsenyén a kakastaréj sületlen és emiatt ehetetlen volt. A pincér megkóstolta, kaptam másikat, az egy fokkal jobb lett. Akkor jártam ott először, de oda soha többet!!
Hangulat:Szörnyű

Pomodoro Étterem & Pizzéria további értékelései

2022.11.11egyedül
Sokadjára fordulok meg itt hétköznap ebédidőben. Kiváló a napi menüjük is, de a rendes éttermi választék is pompás. Eddig csak kifogástalanul ízletes kajákat kaptam
2022.07.26kollégákkal
Legtöbbször menüket és pizzákat szoktunk a Pomodorotól rendelni. Az én személyes kedvencem a négysajtos pizzájuk, isteni finom - szinte mindig azt rendelek, ha pizzáról van szó. De ettem már innen gyrost, és Pomodoro tálat is. Bőséges, megéri innen rendelni. Volt, már hogy 1-2 menüben csalódtunk,...
2020.09.09a párjával
Bevallom az új fiatal szakács mentem újra,mert hallottam hogy változás volt és gondoltam megnézem hogy ez jo vagy rossz irányba történt e:)Nos hétfő délutan volt alig voltak vagyis senki,de mikor beültünk elkezdtek jönni és hirtelen 4 asztal is lett a teraszon velünk együtt:)Mivel a pincérek...