visszatérők

Vadvirág Vendéglő TatabányaVadvirág Vendéglő Tatabánya a térképen

2013. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. május 23.
Nagyon hangulatos szálláshely, a szobák tiszták, bár kicsit szűkösek. A környék csendes (kivéve a szomszédos templom harangját), bár ha éppen lakodalom van, az alvás kizárt! Az éttermi rész kiváló, a személyzet kedves és szolgálatkész. Átutazóban már többször direkt ide mentünk ebédelni/vacsorázni. A szállást igazán csak hét közben tudnám ajánlani, de az étterembe bármikor érdemes betérni!

Vadvirág Vendéglő további értékelései

2023.04.16a párjával
Kiváló választásnak bizonyult a Vadvirág egy jó kis túrát követően. Az étlapon hagyományos és újragondolt ételek, különleges fogások egyaránt megtalálhatóak. Mind a leveseket, mind a főételeket izlésesen tálalják, a kiszolgálás kiváló, a belső tér meleg hangulatot áraszt. A tisztaság minden...
2021.11.27a párjával
Belül kellemes, hangulatos fa díszítések, jó érzés belépni, és ami ritkaság számba megy manapság, az az élő zene. Mert itt tangóharmónikaszó fogadott minket. Nem foglaltunk asztalt előre, így éppenhogy helyet kaptunk. Az italokat hamar megkaptuk. Húslevest rendeltünk főtt hússal. Igényes a...
2021.07.04a párjával
Szerettem ezt a helyet, de mai ottjártamkor nagyot csalódtam. A hely ma sajnos egy rossz kocsmává süllyedt :( Egy fertelmes társaság uralta a terepet, mindenki elmenekült. Sajnos ez a társaság fontosabb volt a hely számára, mert még kérésre sem csitították őket. Sőt a pincérek azt sem...