Legközelebb ide nem

Vendéglő a Három Tölgyfához TatabányaVendéglő a Három Tölgyfához Tatabánya a térképen

Gyenge 2017. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 10.
Nem vagyunk ismerősek a városban, ezt a helyet találtuk. 5 fős társasággal jártunk az étteremben egy vasárnap este. 6-7 óra körül érkeztünk, a hely üres volt, 2 asztalt leszámítva, az egyiknél 2 férfi beszélgetett, az egyikükön fürdőköpeny volt. Már ez is elég furcsa volt. Leültünk, rendeltünk italt és vacsorát is. 2-en csapolt sört kértek, mindegyikük már az első kortynál érezte, hogy vmi nem stimmel vele. Jelezték, hogy rossz íze van, kértek helyette mást. Ekkor már gyanakodva vártuk a vacsoránkat. Közben feltűnt újból a köpenyes férfi, de már konyhai ruhában (feltételeztük, hogy ő a szakács). Az ételekkel probléma nem volt, ízlések és pofonok, átlagosnak mondanám őket. Az árakat is átlagosnak mondanám, de hasonló áron már ettünk jobbat is máshol.
Az étterem és a mosdó tiszta volt. Azonban wc papír nem volt.
Számomra elég furcsa, hogy a csapolt sör megromoljon, ezért és a köntösös férfi miatt kicsit rossz szájízzel távoztunk. Nem tartom elfogadhatónak, hogy bárki -legyen az tulaj, szakács, rokon-fürdőköntösben üljön egy étteremben, még záróra előtt 1-2 perccel sem, nemhogy 3-4 órával előtte. Nem szívesen ajánlanám másnak a helyet.

Vendéglő a Három Tölgyfához további értékelései

2023.04.30a párjával
Tatán rengetegen voltak több étteremben, ellepte a nép a várost, nem volt hely, hát gondoltam, hogy akkor Tatabányán fogunk ebédelni és pont jó lesz az nekünk. Végig a városon észak felől fej jobbra-balra forgat, sehol egy étterem... aztán beálltam egy Lidl parkolójába és internetes rásegítés...
2023.01.29a párjával
Mindig figyelmes kiszolgálás, ízletes ételek, kellemes környezet! Bármikor "beestünk" mindig jóllakottan, hagytuk magunk mögött a friss, élővirággal terített asztalunkat. SZUPER!
2021.08.05a párjával
Ha egy kedves helyre és finom ételekre vágysz, akkor minden képpen próbald ki ezt a helyet. Szerintünk megéri!