Turul madár

Turul Emlékmű TatabányaTurul Emlékmű Tatabánya a térképen

Érdekes 2023. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. szeptember 30.
Többször, több évszakban is sikerült már meglátogatnunk a Turul madarat Tatabányán. Régebben túrák alkalmával lépcsőn közelítettük meg a szobrot és a Barlangot, mostanában autóval mentünk fel. Közelben lakunk, így a távol lakó ismerőseinknek ezt a helyet alkalomszerűen megmutattuk. Mindig is szerettem itt időzni, távolból nézni Tatabánya városát, innen ellátni még Vértesszőlősre is. Az utóbbi években sok újdonság lett a szobor környékén, értem itt a Gerecse kapuját, büféket (ahol isteni finom a fagyi) - elég rendezett lett a környezete. Elindulhatunk a szobortól a Szelim - barlanghoz, Ranzinger kilátóhoz, mi kellemes sétára van. Piknikezhetünk, családdal sütögethetünk is - adottak a lehetőségek.
Turul Emlékmű Tatabánya - EgyébTurul Emlékmű Tatabánya - EgyébTurul Emlékmű Tatabánya - EgyébTurul Emlékmű Tatabánya - EgyébTurul Emlékmű Tatabánya - EgyébTurul Emlékmű Tatabánya - EgyébTurul Emlékmű Tatabánya - EgyébTurul Emlékmű Tatabánya - EgyébTurul Emlékmű Tatabánya - Egyéb

Turul Emlékmű további értékelései

2022.04.21a párjával
Érdekes
Azért a tatabányai turulhoz néha illik elmenni... ma úgy jött a programba, hogy a vértesszőlősi előember zárva volt délután, bosszankodtam, és mondtam, hogy sebaj, akkor lesz helyette ma turul, az mindig nyitva van. Régi képek tanúsága szerint valaha egy nagyobb létszámú vak osztályt is...
2018.06.06barátokkal
Ha az M1-es autópályán vagy az 1-es főúton utazunk, már messziről látható a Kő-hegy tetején Tatabánya határában a hatalmas turulmadár szobra. Gyalogosan kirándulva egy elég meredek hosszú lépcsős feljárón vagy sokkal kényelmesebben autóval a Panoráma úton lehet megközelíteni. Idő szűkében ezúttal...