Egy vacsora és ebéd

Aranybánya Panzió Étterme TelkibányaAranybánya Panzió Étterme Telkibánya a térképen

Kiváló 2019. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. október 28.
Öt napos Telkibányai tartózkodásunk alatt kétszer ettünk az Aranybánya Panzió éttermében. A szállásunk máshol volt. Az első nap vacsoráztunk, és egyszer ebédeltünk. Korábban már jártunk itt, akkor határoztuk el, visszatérünk ide enni. Hatalmas adagok, nagyon finomak. A személyzet külön dicséretet érdemel. Készséges volt a felszolgáló. Csak ajánlani tudom a helyet
Aranybánya Panzió Étterme Telkibánya - Külső képAranybánya Panzió Étterme Telkibánya - Étel/italAranybánya Panzió Étterme Telkibánya - Étel/ital

Aranybánya Panzió Étterme további értékelései

2022.08.21a párjával
Augusztusban útban Kőkapu felé tértünk be ebbe az étterembe ebédelni. Nem bántuk meg. Nagyon választékos ételek az étlapon. Kellemes terasz, az ott nyaraló családok, gyerekek önfeledt zsivaja, két barátságos cica: Ez fogadott bennünket. Kiváló szarvaspörköltet, illetve házi zöldséges, sajtos...
2022.04.13családjával
Az étterem rendkívül hideg volt, semmi fűtés. Kérdeztük, hogy lehetne e melegbbet csinálni ,de nem volt a válasz, így nagykabátban ültünk végig. Az ételek lassan készültek el, ellenben langyosan érkeztek. Kissé túlárazott, főleg a fentiek ismeretében.